جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • همزمان با تجلیل از پژوهشگران نمونه آموزش و پرورش داراب؛ مسابقه سازه های ماکارونی برگزار شد

    شناسه : 5652 ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 1362 بازدید ارسال توسط :

    مراسم تجلیل از پژوهشگران و مسابقه سازه های ماکارونی در سال اجتماعات آموزش و پرورش داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، صبح  روز  ۲۴ آذر ماه از پژوهشگران برتر شهرستان تجلیل و مسابقه سازه های ماکارونی انتخابی جهانی نیز برگزار شد. صیادی؛ داور مسابقات جهانی و رکوردار جهان در خصوص […]

    همزمان با تجلیل از پژوهشگران نمونه آموزش و پرورش داراب؛ مسابقه سازه های ماکارونی برگزار شد
    پ
    پ

    مراسم تجلیل از پژوهشگران و مسابقه سازه های ماکارونی در سال اجتماعات آموزش و پرورش داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، صبح  روز  ۲۴ آذر ماه از پژوهشگران برتر شهرستان تجلیل و مسابقه سازه های ماکارونی انتخابی جهانی نیز برگزار شد.

    صیادی؛ داور مسابقات جهانی و رکوردار جهان در خصوص این مسابقه گفت: در این مسابقه ۳۵ تیم متشکل از ۱۲۰ نفر شرکت کرده بودند.

    مهندس بهرام صیادی درخصوص سطح مسابقات گفت: سطح مسابقات امروز نزدیک به مسابقات کشوری بود و حتی بهتر از مسابقات کشوری؛ چرا که رکوردهای دانش آموزی و دانشجویی در این مسابقه زده شد.

    مهندس صیادی دو ملاک برای گزینش افراد عنوان کرد  افزود: در بحث سازه های سبک، اولین چیزی که مهم است این است که آن سازه بتواند یک کیلوگرم را در مدت زمان سه دقیقه تحمل کند؛ معیار دوم هم این است که سازه کمترین وزن را داشته باشد. کمترین وزنی که در این مسابقات وجود داشت ۶٫۴ گرم بود که نزدیک به رکورد کشوری که ۶٫۱ گرم بود، هست.

    وی از گلچین دانش آموزان برای مسابقات جهانی خبر داد و گفت: بعد از این مسابقه، جشنواره سحاب در شیراز برگزار می شود که نفرات برتر به عنوان تیم استان فارس و تیم ایران برای مسابقات جهانی اعزام می شوند.

    dsc00585-copy-copy dsc00592-copy dsc00650-copy dsc00689-copydsc00574-copy-copy

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.