پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • هفته دولت هزار پروژه در فارس افتتاح مي‌شود

    شناسه : 7539 ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 1030 بازدید ارسال توسط :

    استاندار فارس گفت: همزمان با هفته دولت امسال، بیش از یک هزار پروژه با سه هزار میلیارد تومان اعتبار در استان به بهره برداری مي‌رسد. به‌گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از  ايسنا منطقه فارس، سيد محمدعلي افشاني سه‌شنبه ۲۴ مرداد در جلسه ستاد هماهنگي گراميداشت هفته دولت، این هفته را فرصت […]

    هفته دولت هزار پروژه در فارس افتتاح مي‌شود
    پ
    پ

    استاندار فارس گفت: همزمان با هفته دولت امسال، بیش از یک هزار پروژه با سه هزار میلیارد تومان اعتبار در استان به بهره برداری مي‌رسد.

    به‌گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از  ايسنا منطقه فارس، سيد محمدعلي افشاني سه‌شنبه ۲۴ مرداد در جلسه ستاد هماهنگي گراميداشت هفته دولت، این هفته را فرصت مناسبی برای بیان اقدامات دولت و معرفی دست‌آوردها دانست و افزود: پروژه‌هاي هفته دولت امسال، جداي از پروژه‌هايي است كه از دهه فجر سال گذشته تاكنون توسط مسئولان مختلف در فارس افتتاح شده است.

    وی، روند اجرای پروژه‌ها و پیشرفت کار در استان را مطلوب دانست و ادامه داد: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انتظار ما از مدیران دستگاه‌های اجرایی این بود که پس از برگزاری انتخابات از فضای انتخاباتی و سیاسی خارج شده و وارد  فضای کسب و کار، سازندگی و عمران شوند که چنین هم شد اما برخی دستگاه‌ها و مدیران هنوز در فضای انتخابات هستند که باید از این فضا فاصله گرفته و با جدیت وارد فضای کار و کوشش شوند .

    استاندار فارس گفت: مدیران باید با قدرت وظایف و برنامه‌های خود را دنبال کنند و کمک کنند که پروژه‌هایی که در دست ساخت است زودتر از موعد مقرر به بهره برداری برسد چرا که اگر پروژه ای یک سال زودتر به بهره برداری برسد مردم نیز یک سال زودتر از اعتباراتی که برای اجرای آن پروژه گذاشته شده بهره مند خواهند شد .

    وی با تصريح اينكه دستگاه‌ها از قراردادن نام پروژه‌هايي كه آماده افتتاح نيست در ليست طرح‌هاي هفته دولت خودداري كنند، گفت: تبلیغات و بیان اقدامات باید دقیقا متناسب با واقعیت باشد و اخبار و اطلاعاتی که از سوی مدیران می شود درست و دقیق بوده و از بزرگنمایی خودداری شود .

    افشانی اضافه کرد: در هفته دولت پروژه‌هایی باید افتتاح شود که بلافاصله پس از افتتاح برای مردم قابل بهره برداری باشد نه اینکه پروژه ای افتتاح شود و یک ماه بعد به بهره برداری برسد.

    استاندار فارس گفت: باید با توجه به محدودیت منابعی که داریم، اولویت تکمیل و افتتاح را به عنوان یک ضرورت و وظیفه به پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند دهیم تا مردم هم زودتر از آنها بهره مند شوند .

    افشانی همچنین از مدیران خواست که در دستگاه های اجرایی خود ستادی به عنوان ستاد هفته دولت تشکیل دهند که برنامه های این هفته را به دقت رصد كنند.

    وی، هدف از ارائه گزارش به مردم را ایجاد امید در جامعه دانست و افزود: مردم باید بدانند که دولت در شرایط دشوار اقتصادی توانسته خدمات ارزنده ای برای آنها انجام دهد و به بخشی از حقوق مردم که بهره مند شدن از رفاه اجتماعی است در حد مقدورات پاسخ داده شده است .

    استاندار فارس، از مدیران اجرایی و فرمانداران خواست که در هفته دولت برنامه هایی همچون دیدار و نشست صمیمی با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری کنفرانس خبری و انعکاس خدمات و عملکرد دولت از طریق شبکه های مختلف صدا و سیما و تریبون های نماز جمعه و بازدید از مناطق محروم و افتتاح حضوری پروژه های این مناطق را در دستور کار داشته باشند .

    وي  ادامه داد: عده ای هستند که همواره چشم خود را بر روی حقایق و کارهای انجام شده می بندند و مطالب نادرست و کذبی را به اسم نقد عنوان می کنند که مدیران باید نسبت به آنها بی تفاوت بوده و کار خود را به درستی انجام دهند .

    افشاني گفت: مردم اگر خدمات صادقانه و خالصانه را ببینند حتما راضی و قدردان خواهند بود و به خوبی تشخیص می دهند که کدام مدیر و مجموعه خوب کار می کند و کدام مجموعه عملکرد مناسبی نداشته است .

    استاندار فارس افزود: همچنین در آستانه هفته دولت شاهد افتتاح فاز ۲ خط یک مترو شیراز به طول ۱۰ و نیم کیلومتر با اعتباري بالغ بر ۱۰۰۰ ميليارد تومان خواهیم بود.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.