سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: هیچ گونه قضاوت منفی یا مثبتی در مورد استاندار جدید فارس نداریم

    شناسه : 316 ۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱ 696 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به انتصاب استاندار جدید فارس، تاکید کرد: قضاوت ما به عمل استاندار جدید است که در آینده مشخص می شود. چنانچه عملکرد ایشان منفی بود، قضاوت ما نیز منفی است و اگر عملکرد […]

    نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: هیچ گونه قضاوت منفی یا مثبتی در مورد استاندار جدید فارس نداریم
    پ
    پ

    به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله اسدالله ایمانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به انتصاب استاندار جدید فارس، تاکید کرد: قضاوت ما به عمل استاندار جدید است که در آینده مشخص می شود. چنانچه عملکرد ایشان منفی بود، قضاوت ما نیز منفی است و اگر عملکرد مثبتی داشت، قضاوت و نظر ما مثبت است.
    وی یادآور شد: متاسفانه برخی دشمنان و دوستان ناآگاه صحبت‌های نمایندگان مجلس را به برخورد قومیتی تشبیه و ارائه کردند، در حالیکه به هیچ عنوان موضوع قومیت مطرح نبوده و نخواهد بود.
    نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه قوم لُر از اصیلترین قومیتهای کشور است، یادآور شد: قومی که استاندار جدید فارس از آن می آید در تاریخ مبارزات ایران همواره پیشگام و مثمر ثمر بوده و از اصیل‌ترین اقوام ایران است که از ایلام، بوشهر، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد همواره حضور داشته و فعالیت‌های بزرگی داشته اند.
    آیت الله ایمانی یادآور شد: این قوم یک خصوصیت بارز و انحصاری دارد که آن نیز شیعه ۱۲ امامی بودن آنان است؛ چرا که تمامی این قوم شیعه ۱۲ امامی هستند و اثرگذاری بسیار مثبتی در جامعه داشته اند.
    وی با بیان اینکه بحث نمایندگان و وزارت کشور به قوت خود باقی است، گفت: نمایندگان استان فارس افرادی را به عنوان کاندیدای استانداری به وزارت کشور معرفی کردند که این معرفی می تواند مورد تایید و یا رد قرار گیرد، اما این بحث هیچ گونه ارتباطی میان صحبت نمایندگان استان و قومیت استاندار جدید ندارد.
    آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه جایگاه نماز جمعه محل نصیحت و خیرخواهی است، گفت: در جایگاه نماز جمعه تعیین تکلیف نکردیم، چرا که شخص امام جمعه بیشتر از همه از قانون پیروی می کند و ما صحبت‌هایی که از این مکان ارائه می دهیم، جنبه نصیحت و خیرخواهی دارد.
    وی یادآور شد: همچنان تاکید می کنم که عدم ثبات مدیریت در فارس یک معضل بزرگ است، چرا که ۲۲ ماه عمر مفید برای یک استاندار هیچ گونه دستاوردی نخواهد داشت.
    آیت الله ایمانی ادامه داد: ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، اما همچنان استان فارس فاقد یک آزادراه است و آنچه که امروز در حال ساخت آن هستیم، با اما و اگرهای فراوانی همراه گشته است.
    وی افزود: پتروشیمی و راه آهن‌های استان فارس نیز اما و اگرهایی دارد، صنایع با مشکلات متعدد مواجه هستند و خشکسالی نیز فارس را تهدید می کند؛ بنابراین یک استاندار چند ماهه نمی تواند مشکلات را حل کند.
    نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد: قضاوت زودهنگام در خصوص استاندار جدید فارس نخواهیم کرد، بلکه باید عملکرد را مدنظر قرار داد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.