پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نشست مشترک شورای تأمین شهرستانهای داراب و زرین دشت با داوطلبین مجلس شورای اسلامی برگزار شد+ گزارش تصویری

    شناسه : 2641 ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۳۹ 1117 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار داراب گفت : انتخابات بدون دخالت سلیقه ها و با بیطرفی کامل و قانونمند برگزار می شود و انتخاب کننده وتعیین کننده اصلی مردم هستند. به گزارش  پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب ، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه نشست مشترک اعضاء شــــورای تأمین، هیأتهای […]

    نشست مشترک شورای تأمین شهرستانهای داراب و زرین دشت با داوطلبین مجلس شورای اسلامی برگزار شد+ گزارش تصویری
    پ
    پ

    فرماندار داراب گفت : انتخابات بدون دخالت سلیقه ها و با بیطرفی کامل و قانونمند برگزار می شود و انتخاب کننده وتعیین کننده اصلی مردم هستند.
    به گزارش  پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب ، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه نشست مشترک اعضاء شــــورای تأمین، هیأتهای اجرائی، نظارت و بازرسین شهرستان های داراب و زرین دشت با داوطلبین و مسئولین ستادهای تبلیغاتی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛ ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان داراب در راهپیمائی باشکوه ۲۲ بهمن ماه و تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: همچنان که در جلسات قبلی هـــــم گفته ایم مهم برای ما حضور پرشور و گسترده و آگاهانه مردم در پای صندوق های رأی است و همه باید دست به دست هم داده و به مردم اعتماد بدهیم که این انتخابات قانونمند و آرام برگزار خواهد شد.
    نماینده عالی دولت در شهرستان با تأکید بر رعایت قانون جهت تبلیغات گفت : هم اکنون فضای خوبی در شهرستان حاکم است بنابراین به شکلی پیش نرویم که فضای شهرستان خراب بشود مردم کاندیدائی را می پسندند که بدنبال قانون و آرامش باشد .
    وی در ادامه افزود : چرا فضای مجازی اهرمی و تهدیدی باشد برای خراب کردن دیگران و خراب کردن فضای آرام شهرستان ، باید در فضای مجازی از آرمانهای نظام دفاع شود و اهداف و برنامه های خود را به مردم مطرح نمائید.
    قاسم پور در خصوص دایر کردن ستاد انتخاباتی و سایر موارد تبلیغاتی ، چاپ پوستر و زندگی نامه براساس قانون مطالبی بیان کرد و افزود: اگر در این موارد خلاف صورت پذیرد براساس قانون ستاد را تعطیل و پوسترها را امحاء و با فرد خاطی برخورد خواهیم نمود.
    فرماندار در ادامه افزود: انتظار داریم همه کاندیداها به نتیجه انتخابات تمکین کنند و انشاء الله پایان انتخابات همه عزیزان کاندیدا در فرمانداری حاضر و به فرد منتخب شده تبریک بگویند و نتیجه انتخابات وحدت ، تعامل ، وهمدلی باشد.
    گفتنی است در ادامه جلسه امام جمعه داراب و فرماندار زرین دشت و اعضاء شورای تأمین شهرستان های داراب و زرین دشت نیز مطالبی در خصوص رعایت قانون جهت هرچه بهتر و قانونی و   پرشور تربر گزار شدن انتخابات بیان نمودند.

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DS

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

     

     

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “نشست مشترک شورای تأمین شهرستانهای داراب و زرین دشت با داوطلبین مجلس شورای اسلامی برگزار شد+ گزارش تصویری”
    1. اگه انتظار داریم که نماینده پس از انتخاب شدن درست و دلسوزانه برای همه مردم تلاش کند و باند بازی و قوم وقبیله بازی را بگذارد کنار و فکر کنه که نماینده همه مردم هست و به مردم وتوسعه داراب خدمت کند. پس حواسمان باشد الان ما باید چنین رفتار و تفکری در مورد رایی که می خواهیم بدهیم داشته باشیم. یعنی اول ما باید به وظیفه خودمان درست عمل کنیم و بعد هر که انتخاب شد همین را از او هم بخواهیم. یعنی به حزب و جناح و قوم و خویش و پول و شام ونهار و هم محله ای توجهی نکنیم بلکه به این فکر کنیم که واقعا و حقیقتا کدام یک از این عزیزان توانایی و انگیزه و تجربه و تقوای لازم برای این وظیفه سنگین را دارند. البته نباید بگوییم هیچکدام به حد لازم موارد ذکر شده را ندارند بلکه بین این افراد کدام یک بالاتری و بهترین شرایط را دارند. بعد از انتخابات هم هرکه شد بهش کمک کنیم و ازش سئوال کنیم . انشا الله.

    2. تا انتخابات زمان زیادی نمانده و وقتی است که باید با شعور تصمیم بگیریم نه با شعار فریب بخوریم.دکتر احمدی در دروه اول خوش درخشید و منشا تحولاتی بود که تا به امروز حتی تصورش هم برای این منطقه آرمانی بود با انصاف و شعور شرایطی را فراهم کنیدکه طرح های عمرانی نیمه تمام به ثمر بشیند و شاهد پیشرفت هرچه بیشتر مناطق داراب و زرین دشت و حومه باشیم