چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نتایج مسابقات پینگ پنگ جام دارابگرد اعلام شد/ درخشش شیرازی ها در جام دارابگرد

    شناسه : 1943 ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۶:۴۶ 1610 بازدید ارسال توسط :

    مسابقات پینگ پنگ جام دارابگرد یادواره زنده یاد شایان هنرور، ۲۱ و ۲۲ آبان ماه در خانه پینگ پنگ داراب با حضور ۸۶ بازیکن از شهرستان های یزد، بندرعباس، شیراز، جهرم، استهبان، زرین دشت و داراب، در دو رده سنی بزرگسالان و نونهالان برگزار شد،. به گزارش عصر داراب؛ یعقوب یزدانپناه رئیس هیأت پینگ داراب […]

    نتایج مسابقات پینگ پنگ جام دارابگرد اعلام شد/ درخشش شیرازی ها در جام دارابگرد
    پ
    پ

    مسابقات پینگ پنگ جام دارابگرد یادواره زنده یاد شایان هنرور، ۲۱ و ۲۲ آبان ماه در خانه پینگ پنگ داراب با حضور ۸۶ بازیکن از شهرستان های یزد، بندرعباس، شیراز، جهرم، استهبان، زرین دشت و داراب، در دو رده سنی بزرگسالان و نونهالان برگزار شد،.
    به گزارش عصر داراب؛ یعقوب یزدانپناه رئیس هیأت پینگ داراب در پایان مسابقات پینگ پنگ ضمن تشکر از همه دست اندر کاران برگزاری این دوره از جام دارابگرد در خصوص نتایج بدست آمده گفت: مهدی دلیر، محمد حسین استقلال و مسیح ابونصر هر سه از شیراز مقام های اول تا سوم رده سنی بزرگسالان را کسب نمودند و به ترتیب مبلغ ۵۰۰، ۲۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان جایزه نقدی را از آن خود کردند. در قسمت نونهالان نیز که با حضور ۲۳ بازیکن انجام شد، محمد جواد ملک زاده و امیر رضا یزدان فر هر دو از داراب و هومهر مجیدی از بندرعباس مقام سوم را کسب کردند و به ترتیب صاحب جوایز نقدی ۷۰، ۵۰ و ۳۰ هزار تومانی شدند. در رده بزرگسالان مهراد عباس زاده از بندرعباس، امیر حسین حاجیانی، خشایار صالحی، محمد پوروهاب، حمید یوسفی، محمد زارعی همگی از شیراز و فرهاد کاوه از داراب عناوین چهارم تا دهم را کسب کردند و به ترتیب ۸۰، ۷۰، ۶۰، ۵۰، ۴۰، ۳۰ و ۲۰ هزار تومان جوایز نقدی این مسابقات را تصاحب کردند.
    وی در خصوص اسپانسر این مسابقات هم گفت: اسپانسر این دوره از مسابقات جام دارابگرد، آقای مهدی اقبال مدیریت شیرینکده شاخ نبات بود، که جمعا مبلغ ۱،۳۵۰،۰۰۰ تومان جوایز این مسابقات را عهده دار شد و خانواده مرحوم شایان هنرور نیز در امر تدارک این مسابقات مشارکت ارزشمندی داشتند.
    شایان ذکر است که هر ساله ابتدای آبان ماه این مسابقات با جوایز نقدی بیشتر برگزار خواهد شد.
    همچنین شرایط بد جوی نیز باعث شد، ورزشکارانی که از تهران، قم، کرمان، بوشهر، اصفهان و دیگر شهرستان های استان فارس، قصد شرکت در این مسابقات را داشتند منصرف شده و تعداد شرکت کنندگان به کمتر از نصف تقلیل یابد.

     

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “نتایج مسابقات پینگ پنگ جام دارابگرد اعلام شد/ درخشش شیرازی ها در جام دارابگرد”
    1. عالیه

    2. سلام
      این مسابقات در سطح متوسط برگزار شد و البته ما هم از امتیاز میزبانی برخوردار بودیم ولی متاسفانه دیدیم که بهترین نتیجه ما، مقام دهمی در این دوره از مسابقات بود و این در حالی است که برخی شهرهای مدعی از قبیل گراش هم حضور نداشتند.
      حالا باید از مسئولین محترم ورزش شهرستان داراب پرسید تا کی قرار حاشیه های شخصی مسئول محترم هیات پینگ پنگ باعث بشه بهترین های ما که در تیم ملی هم راه یافته اند بدلیل جاه طلبی عده ای، از روی سکوهای تماشاچیان نظاره گر پایین آمدن رتبه داراب در سطح استان و کشور باشند!!!!!!!!