پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نبی ا… احمدی: عملیات ساخت بیمارستان دوم داراب با حضور وزیر بهداشت و درمان شروع می شود

    شناسه : 242 ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۶ 763 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش عصر داراب، احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس به عنوان سخنران راهپیمایی روز قدس در بخشی از سخنان حود گفت: روز قدس؛ تنها، روز مبارزه با صهیونیسم نیست، روز امید آزادی تمام ملت های در بند است، روز مقابله با دولت های زور و تزویر است، روز قدس روز یادگار […]

    نبی ا… احمدی: عملیات ساخت بیمارستان دوم داراب با حضور وزیر بهداشت و درمان  شروع می شود
    پ
    پ

    به گزارش عصر داراب، احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس به عنوان سخنران راهپیمایی روز قدس در بخشی از سخنان حود گفت: روز قدس؛ تنها، روز مبارزه با صهیونیسم نیست، روز امید آزادی تمام ملت های در بند است، روز مقابله با دولت های زور و تزویر است، روز قدس روز یادگار پیر فرزانه جماران است که در خانه محقر خود تمام دنیای استکبار را به لرزه درآورد و اعلام کرد که اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر است.
    وی در ادامه بیان کرد: یکی از اصلی ترین وظایف هر مسلمان دفاع از مظلومین و مستضعفین است، حضرت امام(ره) روز قدس را برای جوشش بیشتر مسلمانان برای مقابله با حکومت غاصب و کودک کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین انتخاب کردند. روز قدس در ماه مبارک رمضان عبادتی در دل عبادت دیگر است، به جهانیان مفهوم عبادت و قدرت اسلام را نشان می دهد و اینست که بیان می شود روز قدس روز اسلام است.
    نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس در پایان به فعالیت های انجام شده در شهرستان اشاره کرد و در خصوص راه آهن داراب به بندر عباس گفت: در سال ۱۳۹۴ در بودجه دولت، راه آهن داراب به بندر عباس با ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد، این راه آهن اتصال شیراز به هرمزگان را از مسیر داراب و فسا امکان پذیر می سازد.
    احمدی در خصوص درمانگاه تأمین اجتماعی بیان کرد: در مانگاه تأمین اجتماعی به مرحله نهایی خودش رسیده و به احتمالاً تا آخر تیرماه کلنگ زنی خواهد شد.
    وی به پروژه های بهداشتی اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک با حضور وزیر بهداشت عملیات ساخت بیمارستان دوم با ۷ میلیارد تومان اعتبار و تجهیز بیمارستان اول با ۴ میلیارد تومان شروع خواهد شد.
    احمدی در پایان گرمسیری شدن برق شهرستان های داراب و زرین دشت، طرح انتقال آب به شهرستان های داراب و زرین دشت از سد رودبال با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار، طرح فاضلاب با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه اسلامی، پتروشیمی با ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از صندوق توسعه ملی، ایجاد دانشکده پیراپزشکی، بهسازی ۱۰۰ کیلومتر راه، اتمام گازرسانی به ۱۰ روستا و ۳۰ روستای دیگر در برنامه امسال است و ساخت ۱۰ سالن ورزشی را مهمترین طرح های در دست اجرای شهرستان دانست.

    ثبت دیدگاه

    6 دیدگاه برای “نبی ا… احمدی: عملیات ساخت بیمارستان دوم داراب با حضور وزیر بهداشت و درمان شروع می شود”
    1. با سلام، نماینده محترم خیلی داره تلاش میکنه ولی به نظر میرسه اینکارا برای رضای خدا نیست و به همین خاطر مردم قلبا بهش اعتماد ندارند و امیدوار نیستند. به نظر من اخلاص تو کارا خیلی مهمه. آخه کسی که تو داراب زندگی نکرده و در آینده هم قصد زندگی نداره چرا بهش رای میدین. به یکی رای بدین از جنس شهر داراب باشه. والا من که دارابی نیستم بیشتر از شما دارابی ها دلم میسوزه. به هر حال درود بر داراب

      • برای شما که غیر بومی هستید تشخیص این مساله امکان ندارد.
        بنده بعنوان یک دارابی اینکه ایشان داراب زندگی کند یا نه برایم ملاک نیست، هرچند خانه پدری و اقوام ایشان ساکن داراب هستند، بلکه خروجی تلاش های ایشان در اولویت است. بنده بعنوان یک دارابی از داشتن چنین نماینده ای افتخار می کنم و با حمایت خودم این فرصت را بهش می دهم که در انتخابات آینده بتونه پروژه های عظیم تصویب شده را با دستان خودش به سرانجام برسونه
        لذا اعتقادم به این است که آمدن نفر جدید در این شرایط حرکت به جلو مارا به عقب باز می گرداند که بنفع شهرستانم نیست.
        لازم بذکر است تمام نمابنده های مجلس در تهران زندگی می کنند و این مساله بخاطر بعد مسافت و پیگیری امور کاملا منطقی است.

    2. بنده خدا دکتر احمدی اینقدر تخریبش می کنن که مجبور میشه
      تو مراسم های مختلف فعالیت ها و پیگیری هاش رو یادآوری کنه. ایشالا که موفق باشید دکتر. بنده زحمات شما در آبادانی داراب رو فراموش نمی کنم.

    3. تجربه ثابت کرده نماینده ها در داراب بیشتر از یک دوره رای نمی آورند. البته به آقای احمدی هم باید گفت برادر عزیز چقدر کلنگ می زنی. مملکت بودجه عمرانی و اجرایی نداره شما هر چقدر دوست داری کلنگ بزن. باید یک فکر اساسی برای شورای شهر و شهرداری داراب کرد. خواب و خاموشند.

      • دوست گرامی تجربه چیزهای زیادی به ما می گوید.
        ما باید از خود شروع کنیم ما هستیم که آینده خودمان را می سازیم.
        چرا برای یکبار هم شده طعم نماینده دو دوره ای را نچشیم؟
        ما که از تک دوره ای بودن نماینده هایمان خیری ندیدیم. برای یکبار هم که شده این تجربه را لمس کنیم.
        البته ناگفته نماند، عملکرد قابل قبول دکتر احمدی کمک زیادی به قرصت دوباره دادن به ایشان را محیا ساخته است.

    4. ایکاش یک نفر غیردارابی که دارای ارتباطات خوبی در تهران داشت نماینده شهر شود. این افرادی که کاندیدا شدند تا حالا یک وزیر هم از نزدیک ندیدند. مساله ارتباطات کلان نقش مهمی برای گرفتن بودجه و غیره دارد.