پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم: بزودی عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به داراب و زرین دشت از سد رودبال داراب آغاز خواهد شد

    شناسه : 1003 ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 835 بازدید ارسال توسط :

    چندی پیش خبر اجرای لوله گذاری از تصفیه خانه سد رودبال به شهرهای داراب، جنت شهر و حاجی آباد با سرمایه گذاری بخش خصوصی (B.O.T) توسط نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی اعلام شد اما مردم همچنان منتظر آغاز این پروژه مهم و حیاتی هستند. به گزارش عصر داراب به نقل […]

    نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم: بزودی عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به داراب و زرین دشت از سد رودبال داراب آغاز خواهد شد
    پ
    پ

    چندی پیش خبر اجرای لوله گذاری از تصفیه خانه سد رودبال به شهرهای داراب، جنت شهر و حاجی آباد با سرمایه گذاری بخش خصوصی (B.O.T) توسط نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی اعلام شد اما مردم همچنان منتظر آغاز این پروژه مهم و حیاتی هستند.
    به گزارش عصر داراب به نقل از آژانس خبری داراب «داراب نا» آخرین وضعیت این پروژه را از نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم جویا شد که وی در پاسخ گفت: اختلافات دولت و سرمایه گذار در خصوص قیمت نهایی آب که بایستی توسط دولت پرداخت شود حل شده و روز شنبه ۲۸ شهریور ماه قرارداد این پروژه در سالن اداره آب و فاضلاب استان تهران منعقد خواهد شد.
    وی در خصوص زمان کلنگ زنی این پروژه به خبرنگار ما گفت: سرمایه گذار آماده کلنگ زنی پروژه است و امیدواریم انتقال آب از سد رودبال به صورت B.O.T در هفته های آینده با حضور وزیر محترم نیرو یا یکی از معاونین ایشان کلنگ زنی و آغاز شود.
    احمدی گفت: این پروژه عمرانی طبق قرارداد در مدت یکسال اجرا می شود و با توجه به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی تصفیه خانه داراب و زرین دشت و قول دولت برای تکمیل آن تا پایان سال ۹۵ امیدواریم هر دو پروژه به صورت همزمان به بهره برداری برسد.
    وی در خصوص طرح های B.O.T گفت: در این روش دولت کار اجرا را به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار می کند و سرمایه گذار مبلغ هزینه شده را در قالب فروش محصول مورد نظر از دولت دریافت می کند. به عنوان مثال در این پروژه دولت بابت هر مترمکعب آب تحویل شده به مردم مبلغی فراتر از مبلغی که مردم پرداخت می کنند به سرمایه گذار می پردازد.
    نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم در پاسخ به سوال خبرنگار داراب نا در خصوص آخرین وضعیت ام آر آی دولتی داراب گفت: هنوز هیچ دستگاه ام آر آی جدیدی در بیمارستان های فارس نصب نشده است و بیمارستان فیروزآباد صرفا قرارداد خرید آن را امضا کرده اند. به طور مداوم از طریق وزارت بهداشت پیگیر خریداری و نصب این دستگاه تشخیصی هستم و امیدواریم به زودی شاهد نصب آن در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) باشیم تا مردم داراب و زرین دشت ناچارا به مسافرت های اجباری نروند.

    ثبت دیدگاه

    4 دیدگاه برای “نبی اله احمدی نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس نهم: بزودی عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به داراب و زرین دشت از سد رودبال داراب آغاز خواهد شد”
    1. هرچی راه، کارخانه و… ایجاد کرد حالا نوبت این است که از سد واسه مون آب بیاره.

    2. بابا بیخیال…
      مگه یه کلنگ چقدر هزینه داره
      میخوای منم یه کلنگ بردارم و هر روز یه طرح بزرگی را کلنگ میزنم مثلا عملیات کلنگ زنی فولاد داراب، عملیات نیروگاه هسته ای داراب، عملیات فرودگاه فقط بین المللی داراب، عملیات احداث کارخانه مس، عملیات کارخانجات خودرو سازی داراب و…….
      هر وقت به بهره برداری رسید اون وقت بفرما
      اصلا بگو چند تا طرح را افتتحاح کردی و به مرحله بهره برداری رسوندی؟؟؟
      مردم فرق عملیات اجرایی با بهره برداری رسیدن را میدونن

      • هر بهره برداری یک اجرا می خواد برادر.
        منصف باشید. خدایی هم هست.
        نماینده های قبل اگه تیشه هم زده بودند الان حال و روزمون بهتر از این بود.بیمارستان که قلمشو نمیشونن عزیز.راه آهن هم که بذرشو نمیکارن.