جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مهندس مهرآبادی قائم مقام وزير در طرح مسكن مهر: واحدهایی که نزدیک به مرحله اتمام است در اختیار متقاضیان مسکن مهر داراب قرار می گیرد

    شناسه : 123 ۰۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 1032 بازدید ارسال توسط :

    در پی درخواست های مردمی برای تعیین تکلیف مسکن مهر داراب و اعتراضاتی که متقاضیان نسبت به عدم واگذاری این پروژه داشتند همچنین با توجه به وعده مهندس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در زمان حضور دولت تدبیر و امید به استان فارس داشت و قول داد تا معاون خود را جهت بازدید و تعیین […]

    مهندس مهرآبادی قائم مقام وزير در طرح مسكن مهر: واحدهایی که نزدیک به مرحله اتمام است در اختیار متقاضیان مسکن مهر داراب  قرار می گیرد
    پ
    پ

    در پی درخواست های مردمی برای تعیین تکلیف مسکن مهر داراب و اعتراضاتی که متقاضیان نسبت به عدم واگذاری این پروژه داشتند همچنین با توجه به وعده مهندس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در زمان حضور دولت تدبیر و امید به استان فارس داشت و قول داد تا معاون خود را جهت بازدید و تعیین تکلیف این پروژه به داراب بفرستد، مهندس مهرآبادی قائم مقام وزير در طرح مسكن مهر به همراه مدیر کل راه و شهرسازی و جمعی از کارشناسان این اداره کل در سفری یکروزه ضمن بازدید از مسکن مهر ۱۶۰۰ واحدی داراب در جلسه ای که در سالن اجتماعات فرمانداری داراب تشکیل شد شرکت کرد. در این جلسه ضمن بررسی وضعیت مسکن مهر داراب، درخواست ها و اعتراض متقاضیان را شنیده و تصمیماتی نیز برای حل مشکلات این واحدها با حضور مردم گرفته شد.
    وی در پایان این جلسه در مصاحبه با برخی خبرنگاران شرکت کرده و ماحصل این سفر را بیان کرد.
    مهندس مهرآبادی در خصوص دلایل سفر به داراب گفت: یکی از وظایف ما بازدید از پروژه های مسکن مهر در سطح کشور است، در راستای همین وظیفه خدمت مردم شریف داراب رسیدیم و از پروژه ۱۶۰۰ واحدی مسکن مهر داراب که بصورت ویلایی ساخته شده بازدید کردیم، بخشی از این پروژه بالای ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برخی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد و عمدتاً هم در شرف اتمام است.
    وی در خصوص کمک به این طرح گفت: در راستای کمک به این پروژه تصمیم گرفتیم برای محوطه سازی ۷۵۰ تن قیر و برای تأمین آب شرب مبلغ۵۵۰ میلیون تومان کمک کنیم.
    قائم مقام وزير در طرح مسكن مهر در ادامه افزود: درخواست فرماندار و نماینده محترم این بود که واحدهایی که به مرحله اتمام نزدیک شده اند و آماده هستند را تحویل مردم بدهیم تا خودشان نسبت به تکمیل منازل اقدام کنند و ساکن شوند که تصمیم گرفتیم که متقاضیان بعد از انجام مراحل فروش اقساطی یعنی گرفتن دفترچه اقساط از بانک واحدهایشان را تحویل گرفته و تکمیل نمایند.
    وی در خصوص ساخت پل بیان کرد: برای احداث پل قبلاً مبلغ ۳۵۰ میلیون اختصاص یافته بود که قرار شد متناسب با پیشرفت فیزیکی طرح باز هم کمک خواهیم کرد.
    مهندس مهرآبادی در خصوص محوطه سازی پروژه هم گفت: با توجه به جلسه ای که شورای مسکن استان در سال گذشته داشتیم، مبلغ۶۰۰ هزار تومان به ازاء هر واحد کمک کردیم که این مبلغ پرداخت شده است.
    وی یه پروژه آبرسانی به مسکن مهر اشاره کرد و افزود: امیدواریم برابر مصوبه شورای مسکن استان که هفته قبل بوده بتوانند تا پایان ماه مبارک رمضان آب را به پروژه برسانند.
    مهندس مهرآبادی به مبلغ آورده مردم که مورد اعتراض متقاضیان نیز بود اشاره کرد و بیان داشت: آورده مردم بستگی به مساحت زیر بنا دارد و بصورت قطعی و الان نمی توان مبلغی را اعلام کرد در واقع باید حساب و کتاب کنند و زمانی که می خواهند پروژه را از پیمانکار تحویل بگیرند و به متقاضی تحویل بدهند باید مشخص شود که پیمانکار طلبکار است یا بدهکار، به هر حال در تسویه حساب مشخص خواهد شد که متقاضی باید پول بدهد یا اینکه قبلا متقاضی پول بیشتری پرداخت کرده و باید پیمانکار مبلغی را پرداخت کند که همه اینها بعد از حسابرسی مشخص خواهد و مدیر کل استان هم افرادی را برای تعیین این مبلغ مشخص کرده است.
    وی در خصوص تحویل واحدهای مسکونی به مردم گفت: برای تحویل اختیار با مردم است اما نظر کلی این بود تا مواردی که آماده است را تحویل مردم بدهیم.
    قائم مقام وزير در طرح مسكن مهر در مورد فضاهای آموزشی گفت: در مورد فضاهای آموزشی و خدمات روبنایی، آقای وزیر نامه ای را به استانداران نوشته و یک سوم هزینه را علاوه بر زمین رایگان که در اختیار قرار می گیرد تقبل کرده است که از منابع داخلی وزارت پرداخت می شود.
    مهندس مهرآبادی در خصوص مسکن مهر معلولین گفت: این هم مسکن مهر است که ما از کمیته امداد و بهزیستی خواسته ایم تا مبلغ ۱۰ میلیون تومان به مددجویامن بصورت بلا عوض کمک کنند که البته این مورد در بعضی از استان ها عملیاتی شده است.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.