پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش داراب تغییر کرد/ موسوی جایگزین ذوالفقارپور شد

    شناسه : 5296 ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۶:۴۹ 1148 بازدید ارسال توسط :

          با  حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونان، کارشناسان اداری و مدیران مدارس جلسه تودیع و معارفه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش داراب        در این جلسه ابتدا روح اله فیروزی مدیر آموزش و پرورش […]

    معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش داراب تغییر کرد/ موسوی جایگزین  ذوالفقارپور شد
    پ
    پ

          با  حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونان، کارشناسان اداری و مدیران مدارس جلسه تودیع و معارفه معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش داراب برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش داراب

           در این جلسه ابتدا روح اله فیروزی مدیر آموزش و پرورش داراب ضمن تقدیر و تشکر از مهناز ذوالفقارپور، از زحمات وی در طول دوره تصدی گری معاون آموزش ابتدایی قدردانی کرد و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت نمود.

       فیروزی در این جلسه به شرح انتظارات خود از معاون آموزش ابتدایی جدید پرداخت و در خصوص برنامه های معاون جدید گفت : انتظاراتی که از معاون جدید وجود دارد این است که با برنامه ریزی  مناسب برای دانش آموزان  و معلمان از ظرفیت های آنان به نحو مطلوبی استفاده شود.

          وی در ادامه بر حفظ کرامت و منزلت معلمان تأکید کرد و گفت : داشتن برنامه سالانه و تقویم اجرایی از دیگر انتظارات آموزش و پرورش از ایشان است. هم چنین تعامل با اداره کل و توجه به خواسته های آنان از دیگر مواردی است که اهداف آموزش و پرورش را به نحو مطلوب به پیش  خواهد برد.

          سپس مهناز ذوالفقارپور معاون قبل آموزش ابتدایی از مدیر آموزش و پرورش داراب  به دلیل همراهی همه جانبه در خدمات رسانی در طول این دوره  تشکر کرد و گفت : در طول دوره خدمت تمام تجربیات خود را در اختیار آموزش قرار  داده است و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

        وی در ادامه  برای معاون جدید در سمت معاونت آموزش ابتدایی آرزوی موفقیت کرد و گفت : موسوی از نیروهای توانمند است که می تواند در این سمت موفق شود. 

          سید جعفر موسوی معاون جدید آموزش ابتدایی با تقدیر از زحمات سرکار خانم ذوالفقارپور بر لزوم استفاده از تجربیات وی تأکید کرد و گفت : آموزش ابتدایی بخش زیر بنایی آموزش را تشکیل می دهد. بنابراین باید برای اعتلای آموزش در این بخش به طور جدّ برنامه ریزی نمود. آموزش اولویت تام دارد و باید برای این منظور نظارت و سرکشی مداوم صورت پذیرد.

        وی مدیران، معاونان مدارس و راهبران آموزشی را از پتانسیل های  خوب آموزش و پرورش دانست و گفت: برای استفاده از این ظرفیت ها و نیل به مقصود  آموزش باید به سند تحول بنیادین توجه شود و با توجه به فعالیت های علمی و پژوهشی در راستای برنامه های رئیس جمهور و رهبر معظم انقلاب پیش رفت.

    موسوی در انتها ضمن تاکید بر تعامل سازنده با مدیر آموزش و پرورش برنامه های خود را  با تاکید بر اخلاق محوری،  تشویق و ترغیب، انضباط محوری و معنویت محوری بیان کرد و اضافه کرد : باید از تصمیم های شتابزده پرهیز کرد و با رعایت اصل عدالت و ایجاد فرصت آموزشی بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته با بی سوادی مقابله کرد.       

    img_0988-copyimg_0990-copy img_0989-copy img_0994-copy

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش داراب تغییر کرد/ موسوی جایگزین ذوالفقارپور شد”
    1. یکی.یکی.یکی….
      عوض کنین…..
      ماشالله به ما….