پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مظفری فرماندارداراب: در هفته دولت ۴۴ پروژه با اعتباری معادل ۲۰۰۰ میلیارد ریال در داراب افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

    شناسه : 9468 ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ 739 بازدید ارسال توسط :

    هفته دولت نماد خدمتگزاری دولتمردان نسبت به مردم و جامعه است. مظفری فرماندار داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب گفت: در هفته دولت سال جاری تعداد ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان داراب افتتاح و  کلنگ زنی خواهد شد. وی پروژه آبرسانی به شهر داراب را شاخص ترین […]

    مظفری فرماندارداراب:  در هفته دولت ۴۴ پروژه با اعتباری معادل ۲۰۰۰ میلیارد ریال در داراب افتتاح و یا کلنگ زنی می شود
    پ
    پ

    هفته دولت نماد خدمتگزاری دولتمردان نسبت به مردم و جامعه است. مظفری فرماندار داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب گفت: در هفته دولت سال جاری تعداد ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان داراب افتتاح و  کلنگ زنی خواهد شد.

    وی پروژه آبرسانی به شهر داراب را شاخص ترین پروژه دانست و افزود: از پروژه های قابل افتتاح شاخص این هفته آبرسانی به شهر داراب از سد رودبال است همچنین افتتاح راه محور داراب جنت شهر، گازرسانی به روستاهای نوایگان و شهرک غدیر، بند خاکی فتح آباد، راه های روستایی مروارید به شهرک سیدالشهدا و بناب به چاگونی، بهسازی روستاها، سالن ورزشی بانوج از جمله سایر پروژه هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد..

    وی در ادامه افزود: لازم به ذکر است پروژه آبرسانی به شهرستان زرین دست و تعدادی از روستاهای بخش‌ مرکزی داراب از سد رودبال بااعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال در دو ماه گذشته شروع به اجرا و تعدادی  از پروژه های حوزه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در فصل بازگشایی مدارس به بهره برداری خواهد رسید.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.