شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مطالبه گری مردم داراب برای اصلاح خط مرزی در نماز جمعه/ امام جمعه داراب: مردم داراب از اجرای خط مرزی کوتاه نمی آیند

    شناسه : 7454 ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 1331 بازدید ارسال توسط :

    مردم داراب که روز چهارشنبه ۴مرداد ماه با پیاده روی و و تجمع مقابل فرمانداری داراب خواهان اصلاح خط مرزی داراب و استهبان شده بودند، با حضور در نماز جمعه خواستار تسریع در روند اصلاح خط مرزی شدند. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ حجه الاسلام صادقی امام جمعه داراب در خطبه دوم […]

    مطالبه گری مردم داراب برای اصلاح خط مرزی در نماز جمعه/  امام جمعه داراب: مردم داراب از اجرای خط مرزی کوتاه نمی آیند
    پ
    پ

    مردم داراب که روز چهارشنبه ۴مرداد ماه با پیاده روی و و تجمع مقابل فرمانداری داراب خواهان اصلاح خط مرزی داراب و استهبان شده بودند، با حضور در نماز جمعه خواستار تسریع در روند اصلاح خط مرزی شدند. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ حجه الاسلام صادقی امام جمعه داراب در خطبه دوم نماز جمعه ششم مرداد ماه، با اشاره به تجمع مردمی در اعتراض به اصلاح نشدن  خط مرزی داراب و استهبان گفت: برادران عزیز، در دولت های قبل موضوع اصلاح خط مرزی را پیگیری کردیم، وزارت کشور دولت قبل نامه نوشتند به استانداری فارس و دو مکان را برای اصلاح خط مرزی پیشنهاد دادند، همچنین از استانداری فارس خواستند تا اگر آنها هم نظر سومی دارند بیان کنند، در همان دولت استانداری فارس نظر دوم پیشنهاد داد، اما اجرایی نشد.
    در جلسه با استاندار هم باز موضوع پیگیری شد همه وعده صبر و تحمل دادند.
    امام جمعه داراب در ادامه افزود: اجرای خط مرزی به گونه ای است که مردم داراب از آن کوتاه نمی آیند، اگر این خط مرزی هر چه زودتر اصلاح شود تنشها کمتر خواهد شد.
    حجه الاسلام صادقی در خصوص کارشناسی مجدد اصلاح خط مرزی گفت:
    بگذارید کار در مسیر قانونی پیگیری شود، استانداری در دولت دهم خط مرزی دوم را پیشنهاد داده است نیازی به کار کارشناسی ندارد، ما امیدواریم اصلاحیه خط مرزی اجرا شود.

    گفتنی است در نماز جمعه اینهفته جمعی از مردم داراب با در دست داشتن پلاکاردهایی خواهان اصلاح خط مرزی داراب و استهبان شده و با سر دادن شعارهایی چون اصلاح مرزی حق مسلم ماست، خواستار تسریع در روند اصلاح خط مرزی شدند. همچنین نمازگزاران با امضا طوماری خطاب به قرارگاه خاتم الانبیاء و سردار عبداللهی خواستار فعال شدن مجدد عملیات ساخت پتروشیمی داراب شدند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.