چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مراسم ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی در داراب برگزار شد

    شناسه : 7928 ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰ 1150 بازدید ارسال توسط :

    مراسم گرامی داشت ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی  همزمان با سراسر کشور با حضور ‘گسترده دانش آموزان، دانشجویان و مسئولین شهرستان داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ در آئین گرامی داشت ۱۳ آبان ماه و روز مبارزه با استکبار جهانی  با حضور مسئولین […]

    مراسم ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی در داراب برگزار شد
    پ
    پ

    مراسم گرامی داشت ۱۳ آبان ماه روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی  همزمان با سراسر کشور با حضور ‘گسترده دانش آموزان، دانشجویان و مسئولین شهرستان داراب برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ در آئین گرامی داشت ۱۳ آبان ماه و روز مبارزه با استکبار جهانی  با حضور مسئولین شهرستان داراب زنگ استکبار ستیزی در مدرسه پسرانه شاهد نواخته شد. پس از نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی، دانش آموزان مدارس داراب از مسیرهای پنجگانه تعیین شده به سمت میدان انقلاب حرکت کردند. امام جمعه داراب در این مراسم گفت: تجمع شما و ملت بزرگ ایران امروز در سراسر کشور پهناور به این مناسبت است که روز ۱۳ آبان در تقویم نظام مقدس اسلامی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است و ۱۳ آبان یادآور سه واقعه بزرگ در ایران است که هر سه در اثر جنایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار رخ داده است که امروزه به حمدالله همه مسئولین و همه مردم، آمریکا را خوب می شناسند و جنایات امریکا را می دانند.

    صادقی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری؛ دشمن شناسی را یکی از وظایف دانش آموزان دانست و افزود: مقام معظم رهبری در  هفته قبل که با هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان ملاقات کردند فرمودند: اولین وظیفه شما دشمن شناسی است . دشمن شناسی است که موجب عزت این نظام می شود. دشمن شناسی است که باعث سعادت مردم می شود. دشمن شناسی است که می تواند این نظام را قادر کند و توانمند کند و این مردم را به سعادت برساند و فرمودند مقام معظم رهبری استکبار را بشناسید. جنایات استکبار را بدانید بدانید که امریکا چقدر جنایت می کند در عراق در سوریه در یمن در فلسطین در جاهی دیگر.استکبار را باید شناخت.

    SONY DSC

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.