چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مراسم یوم الله ۱۳ آبان در میدان انقلاب داراب برگزار شد

    شناسه : 9738 ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 1714 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، راهپیمایی ۱۳ آبان ماه و روز دانش آموز با حضور برخی از مسئولین و دانش آموزان مدارس برگزار شد و حجه الاسلام صادقی سخنران ویژه این مراسم بود. امام جمعه شهرستان داراب با اشاره به دیدار رهبری در جمع دانش آموزان و دانشجویان در روز گذشته، رمز عبور […]

    مراسم یوم الله ۱۳ آبان در میدان انقلاب داراب برگزار شد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، راهپیمایی ۱۳ آبان ماه و روز دانش آموز با حضور برخی از مسئولین و دانش آموزان مدارس برگزار شد و حجه الاسلام صادقی سخنران ویژه این مراسم بود.
    امام جمعه شهرستان داراب با اشاره به دیدار رهبری در جمع دانش آموزان و دانشجویان در روز گذشته، رمز عبور از مشکلات اقتصادی را رونق تولید دانست و افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اشتغال، ثروت ملی، رفاه عمومی و حتی پیشرفت علمی به‌ واسطه رونق تولید به‌ وجود می آید.
    حجه الاسلام صادقی به مذاکره با آمریکا نیز اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات رهبر انقلاب برخی مذاکره با آمریکا را حلّال مشکلات می دانند، صددرصد اشتباه می کنند و هیچ نتیجه ای از گفتگو با آمریکایی ها حاصل نخواهد شد، چرا که آنها یقیناً و قطعاً هیچ امتیازی نخواهند داد.
    در پایان مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان و روز دانش آموز قطع نامه ای در ۶ بند قرائت شد و چکیده ای از آن را می خوانیم:
    ای کسانی که ایمان آورده اید دشمنان من و خود را دوست نگیرید.
    ما شرکت کنندگان در راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان ماه، روز مبارزه با استکبار جهانی موارد زیر را پیگیری می کنیم:
    ۱- راهبرد مقاومت فعال در برابر دسیسه های استکبار و آمریکای جهان خوار یک تکلیف دینی و آرمان تغییر ناپذیر و رسالت انسانی خویش دانسته و هرگونه گفتمان تفرقه افکنانه و تحرکات کوته فکرانه را شدیدا محکوم می کنیم.
    ۲- با توجه به اقدام هوشمندانه تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ در سال ۱۳۵۸ و استفاده حداکثری از اسناد جاسوسی لانه شیطان اعظم در کتب مدارس و دانشگاهها برای روشنگری و آشنایی جوانان عزیز با عمق دشمنی کینه توزانه و توطئه های ضد بشری آمریکا با جبران قصور صورت گرفته در سنوات قبل و اقدام فوری دستگاههای اجرایی مرتبط خواهانیم.
    ۳- هم اکنون آمریکای در حال افول و فروپاشی را دشمن شماره یک بشریت و کشورهای اروپایی را غیر قابل اعتماد دانسته . اعتماد عملی به جوانان مومن و انقلابی و رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری را وظیفه ذاتی و انقلابی مسئولان می دانیم.
    ۴- با تقدیر و سپاس از ملت عراق در حماسه عظیم اربعین و اقدام خبیثانه آمریکای جنایتکار در ایجاد آشوب در لبنان و عراق و دیگر کشورهای مسلمان به شدت محکوم و دشمن شناسی واقع بینانه و هوشیاری ملت ها به خصوص ملت عراق در برابر دسیسه های اخیر با تبعیت از مرجعیت دینی را خواهانیم.
    ۵- حمایت همه جانبه ما از مجاهدان فلسطینی و رشادت های انصارالله در مقابل رژیم آل سعود، مردم ستم دیده بحرین و نیجریه و حزب الله لبنان وجود دارد. مقاومت و گفتمان سازی و اقدام عملی دولت وملت در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و ایجاد تمدن اسلامی و آمادگی برای ظهور خورشید ولایت عظمی را وظیفه دینی انقلابی و انسانی می دانیم.
    ۶- رمز پیروزی و سربلندی و عزت ملت، غلبه بر مشکلات داخلی و اقتصادی توکل بر خدای متعال و تبعیت محض همگان از منویات رهبر عظیم الشان، رهبر انقلاب اسلامی دانسته و ضمن اعلام آمادگی تا پای جان خود همه احزاب و مسئولین را به تحقق عملی آگاه می کنیم.

    گفتنی است مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در سایر نقاط شهرستان داراب از جمله بخش های فورگ، رستاق، جنت و فسارود برگزار شده است.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.