پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله نسابه برگزار شد/ رضوی اردکانی:خلاء وجودی آیت الله نسابه پر نشده و گمان نمی کنم پر شود

    شناسه : 4728 ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۷:۳۸ 1283 بازدید ارسال توسط :

    مراسم  بیست و ششمین سالگرد ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله نسابه با حضور امام جمعه موقت شیراز و جمعی از  روحانیون ، مسؤلین و  مردم دوستدار و علاقمند به آن روحانی وارسته  در محل حسینیه منسوب به ایشان  برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر دراب نیوز؛ حجت الاسلام  رضوی اردکانی امام جمعه […]

    مراسم  بیست و ششمین سالگرد ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله نسابه برگزار شد/ رضوی اردکانی:خلاء وجودی آیت الله نسابه پر نشده و گمان نمی کنم پر شود
    پ
    پ

    مراسم  بیست و ششمین سالگرد ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله نسابه با حضور امام جمعه موقت شیراز و جمعی از  روحانیون ، مسؤلین و  مردم دوستدار و علاقمند به آن روحانی وارسته  در محل حسینیه منسوب به ایشان  برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر دراب نیوز؛ حجت الاسلام  رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز، در این مراسم، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و  بیست و ششمین سالگرد ارتحال  حضرت آیت ا… نسابه گفت: در این قرن چهره ای کم نظیر، عالمی در زهد، تقوا، شجاعت، اخلاق و مبارزه حضور داشت که نظیر ایشان را در نجف و قم می توان پیدا کرد.

    حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: تربیت  علما و روحانیونی که در طول تاریخ در این شهر تاریخی حضور داشتند از جمله آیت الله نسابه و آیت الله شیخ عندلیبی، مردم داراب را مردمی نمونه، متدین، انسان، مهمان نواز، و از  همه مهمتر با بصیرت و در خط ولایت تربیت کرده است.

    امام جمعه موقت شیراز  افزود: جامعه ی روحانیت و مردم داراب و مردم فارس ۲۶ سال است که فقدان شخصیتی را احساس می کنند که خلاء وجودی او پر نشده و گمان نمی کنم پر شود. البته روحانیت داراب به خاطر همان روش و سیره ی حسن الله همان راه را داشتند. عالم بزرگی چون آیت الله شیخ محمد علی عندلیبی که او هم مظهر علم و زهد و اخلاق و شجاعت و شهامت بود و جزو یاران صدق آیت الله قُدسی بودند و همین علمایی که در حال حاضر در داراب هستند روح حقیقت و معنویت را به ارث برده اند.

    رضوی اردکانی با اشاره به فلسفه ی قیام امام حسین(ع) عنوان کرد: اگر قیام خونین امام حسین نبود اثری از اسلام نبود. امام حسین فرمود با حکومت یزید فاتحه ی اسلام خوانده شده . شجره ی خبیثه ی بنی امیه نسبت به امامان معصوم چه کردند؟ آنها برای ریاست موضع گیری کردند و آنقدر از فرزندان حضرت فاطمه را طرد کردند، تبعید کردند که اثری از اسلام نماند ولی خدا نخواست.

    امام جمعه موقت شیراز با اشاره به قدرت عظیم ایران، به مسئله ی برجام نیز اشاره ای داشت و اذعان کرد: امروز به حمدالله قوی ترین قدرت اهل بیت در زیر این آسمان کبود، قدرت جمهوری اسلامی است. مقام معظم رهبری پرچمدار با صلابت و فرزند وقت امیرالمومنین با شهامت و شجاعت رسما اعلام می کند اگر اسراییل دست از پا خطا کند ما حیفا و تلاویو را با خاک یکسان می کنیم یک شعار نیست. این قدرت جمهوری اسلامی است. اینها ربطی به برجام ندارد. اگر دشمن یک درصد احتمال می داد که اگر جنگ با ایران به نفعشان است تا الان صدبار با ایران می جنگیدند.

    وی در ادامه افزود: عده ای خیال می کنند این امنیت و قدرتی که داریم، این وحشتی که دشمن دارد نتیجه ی برجام است. نه اینطور نیست. حالا یک زحمتی کشیدند دستشان درد نکند خدا کند به نتیجه برسد؛ اما امریکا و اسراییل از قدرت ایران ترسیدند و جرأت نمی کنند به ایران حمله کنند.

    dsc06874-copy dsc06868-copy dsc06875-copy dsc06867-copy dsc06850-copy

    dsc06853-copy

     

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.