شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه منا در جنت شهر برگزار شد

    شناسه : 1282 ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۷:۳۶ 1780 بازدید ارسال توسط :

    مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه منا در روز یکشنبه ۱۲ مهر ماه درمحل مصلی نمازجمعه شهرجنت با حضورمردم متدین جنت شهر برگزار گردید. در این جلسه  امام جمعه  جنت شهر، علمای شهرجنت، طلاب حوزه علمیه برادران وخواهران،شهردار،شورای اسلامی، بسیجیان، مسوول نمایندگی آموززش وپرورش وهمچنین دو نفر از حجاج بیت الله الحرام باشکوه تمام برگزارکردید. حجت الاسلام […]

    مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه منا در جنت شهر برگزار شد
    پ
    پ

    مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه منا در روز یکشنبه ۱۲ مهر ماه درمحل مصلی نمازجمعه شهرجنت با حضورمردم متدین جنت شهر برگزار گردید.
    در این جلسه  امام جمعه  جنت شهر، علمای شهرجنت، طلاب حوزه علمیه برادران وخواهران،شهردار،شورای اسلامی، بسیجیان، مسوول نمایندگی آموززش وپرورش وهمچنین دو نفر از حجاج بیت الله الحرام باشکوه تمام برگزارکردید.
    حجت الاسلام جمشیدی مدیرحوزه علمیه جنت شهر در سخنانی این فاجعه را به تمامی مسلمانان تسلیت واظهار داشت:طبق آیات قرآن سرزمین حج متعلق به همه مسلمانان است واختصاص به گروه وقوم خاصی ندارد و آل سعود در حقیقت غصب کننده این سرزمین است.
    وی همچنین با توجه طرح برخی شایعات بخصوص فضای مجازی برای تحریم حج اظهار داشت: دشمنان اسلام ومسلمین و همچنین عده ای غافل تبلیغ می کنند که نباید حج رفت، در حالی که حج از واجبات الهی است وکسی نمی تواند توصیه به تعطیلی آن نماید. وی در ادامه افزود:مدیریت حج باید به دست تمام مسلمین اداره شود.حجت الاسلام جمشیدی افزود:همان طور که بیت المقدس قبله اول مسلمین درتصرف اربابان آل سعود است همچنین کعبه و مکه هم درتصرف وهابیت وآل سعود قرار دارد که باید به دست همه مسلمین آزادشود.

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه منا در جنت شهر برگزار شد”
    1. این مراسم از جهت مذهبی و اخلاقی و انقلابی و سیاسی و امنیتی واجب ولازم است که برگزار بشه تو همه شهرستان ها. تعجبم چرا داراب برگزار نکرده شاید خبرش منتشر نشده. خلاصه باید باشکوه و پرشور برگزار بشه

    2. دشمنان اسلام ومسلمین و همچنین عده ای غافل تبلیغ می کنند که نباید حج رفت، در حالی که حج از واجبات الهی است وکسی نمی تواند توصیه به تعطیلی آن نماید.
      توضیح : مسلمانان اگر درآمد اضافه ای در سال یا اموال خاصی داشته باشند بعد از دادن خمس و زکات (یعنی بعد از کمک به فقیران با دستور شرعی)،اگر «با شرایطی» توانایی مالی داشته باشند مثل نماز خواندن،واجب است که به حج بروند.سخن بعضیها که میگن به خاطر فلان موضوع نباید به حج رفت یا پول حج به فقیران خودمون بدیم و به حج نریم مثل این هست که بگیم چون شهرمون فقیر داره پس نماز نخونیم.همون طور که عرض کردم افرادی که به حج میرن قبلش با دادن خمس و زکات به فقیران کمک کردن و «آن شخص» دیگه تکلیفی و وظیفه ای در حال حاضر نسبت به فقیران ندارد.