شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) داراب: جشن عاطفه های امسال در ۳۸۲ مدرسه برگزار می شود

    شناسه : 1093 ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱:۱۴ 842 بازدید ارسال توسط :

    نشست ستاد جشن عاطفه ها به منظور هماهنگی درخصوص برگزاری جشن عاطفه ها در روز هشتم مهر ماه مدارس، در آموزش و پرورش شهرستان داراب برگزار شد. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) داراب، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در جلسه ستاد جشن عاطفه ها […]

    مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) داراب: جشن عاطفه های امسال در ۳۸۲ مدرسه برگزار می شود
    پ
    پ

    نشست ستاد جشن عاطفه ها به منظور هماهنگی درخصوص برگزاری جشن عاطفه ها در روز هشتم مهر ماه مدارس، در آموزش و پرورش شهرستان داراب برگزار شد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) داراب، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) در جلسه ستاد جشن عاطفه ها که در آموزش و پرروش داراب برگزار شد، هدف و فلسفه جشن عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس را کمک به دانش آموزان نیازمند عنوان کرد و گفت: علت این که بحث جشن عاطفه ها در مدارس مطرح می شود، نهادینه شدن فرهنگ انفاق و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ احسان و نیکوکاری می باشد.
    سعید عطوفت شعار با بیان اینکه گاهی اوقات یک فکر می تواند بسیار تأثیرگذار باشد، بیان داشت: منظور از امورات خیر این نیست که حتماً کمک ها مادی باشد و هدف، گسترش فرهنگ انسان دوستی، همدردی، تشریک مساعی و کمک به همدیگر است.
    عطوفت شعار افزود: ۳۸۲ مدرسه در سطح شهرستان پذیرای۱۴۳۸ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند که ۷۱۰ نفر دانش آموز از ایتام هستند.
    مدیر کمیته امداد داراب اضافه کرد: در راستای جمع آوری کمک های دانش آموزان ۳۵ هزار پاکت در مدارس داراب توزیع می شود و تمامی کمک های جمع آوری شده به دانش آموزان نیازمند همان مدارس و با تشخیص مدیر اهداء می شود.
    فیروزی رییس آموزش و پرورش داراب در این نشست با بیان اینکه کمک به هم نوع یک سنت حسنه است که به روش های مختلف انجام می شود، گفت: به منظور نهادینه شدن فرهنگ انفاق و مشارکت همگانی باید کاری کنیم که دانش آموزان از کودکی با فرهنگ کمک به هم نوع آشنا شوند.
    وی افزود: پاکت های جشن عاطفه ها در اسرع وقت برای جمع آوری کمک ها بین دانش آموزان توزیع می شود.
    وی همچنین بر نکاتی از جمله برگزاری جلسه توجیهی برای مدیران مدارس، تقدیر از مدیرانی که مدارس آنها بیشترین درآمد را داشته باشد و جمع آوری پاکت ها در روز ۸ مهر ماه تأکید نمود.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.