پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مدیر کل نوسازی مدارس فارس:خیرین در امر مقدس مقاوم سازی و بازسازی مدارس شرکت کنند

    شناسه : 6974 ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶ 773 بازدید ارسال توسط :

    هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز داراب با حضوردستنیان مدیر کل نوسازی مدارس فارس در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز مدیر کل نوسازی مدارس فارس در حاشیه هشتمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب نیوز، حضور […]

    مدیر کل نوسازی مدارس فارس:خیرین در امر مقدس مقاوم سازی و بازسازی مدارس شرکت کنند
    پ
    پ

    هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز داراب با حضوردستنیان مدیر کل نوسازی مدارس فارس در سالن اجتماعات دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز مدیر کل نوسازی مدارس فارس در حاشیه هشتمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب نیوز، حضور خیرین دارابی در استان فارس را درخشان توصیف کرد و گفت: در چند سال اخیر خیرین عزیز دارابی در سطح استان فارس واقعا خوش درخشیده اند به گونه ای که در هشتمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان داراب متعهد شده اند تا بیش از ۳۰ میلیارد ریال در امر مقدس مدرسه سازی کمک نمایند.
    دستنیان به فعالیت های اداره کل نوسازی فارس در کنار خیرین اشاره کرد و افزود: ما هم به عنوان نماینده دولت به این خیرین عز تعهد داده ایم تا ۴ باب از این مدارس که به صورت مشارکتی شروع شده است را در سال ۹۶ به بهره برداری برسانیم. البته پیگیر تأمین اعتبار برای ۸ باب پروژه مشارکتی که از سال های قبل شروع شده نیز هستیم. علاوه بر اینها برخی پروژه های دولتی هم هست که ارتباطی به بحث مشارکت مردمی ندارد و در سال ۹۶ پس از تأمین اعتبار نسبت به تکمیل آنها هم اقدام خواهد شد.
    مدیر کل نوسازی مدارس فارس در خصوص نوسازی و مقاوم سازی مدارس در داراب گفت: قسمت عمده ای از مدارس مقاوم سازی شده اند ولی هنوز هم بسیاری از مدارس نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند من ازهمه خیرین که استدعا دارم در امر مقدس مقاوم سازی و بازسازی مدارس شرکت کنند. ما هم آمادگی داریم تا همراه و همگام با آنها برای تکمیل پروژه ها اقدام نمائیم.
    وی عمده ترین خسارت بارندگی های اخیر را مربوط به ایزوگام مدارس دانست و افزود: مدارسی که در سیل اخیر دچار آسیب شدند که عمده آن ایزوگام مدارس بود که ترمیم و یا تعمیر شده و یا مجدداً اجرا شده اند و اگر مدارس دیگری هم وجود داشته باشند که در بارندگی های اخیر آسیب دیده باشند آمادگی داریم تا نسبت به انجام تعمیرات و بخصوی تعویض ایزوگام سقف مدارس اقدام کنیم.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.