شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مدیر کل راه و شهرسازی فارس: تا پایان سال ۲۳ کیلومتر بزرگراه در داراب افتتاح می شود

    شناسه : 3924 ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲:۱۰ 718 بازدید ارسال توسط :

    مهندس مقبلی مدیر کل راه و شهر سازی فارس که به همراه معاون عمرانی استانداری فارس به داراب سفر کرده بود از قطعات در حال ساخت بزرگراه داراب بازدید کرد. وی  در خصوص اهمیت  بزرگراه داراب به شیراز گفت: محور شیرار –  داراب به سمت هرمزگان محور پرترافیک و حمل و نقلی ماست  و بیشترین […]

    مدیر کل راه و شهرسازی فارس: تا پایان سال ۲۳ کیلومتر بزرگراه در داراب افتتاح می شود
    پ
    پ

    مهندس مقبلی مدیر کل راه و شهر سازی فارس که به همراه معاون عمرانی استانداری فارس به داراب سفر کرده بود از قطعات در حال ساخت بزرگراه داراب بازدید کرد.

    وی  در خصوص اهمیت  بزرگراه داراب به شیراز گفت: محور شیرار –  داراب به سمت هرمزگان محور پرترافیک و حمل و نقلی ماست  و بیشترین حمل و نقل بار از استان هرمزگان به سمت غرب کشور  از این مسیر وارد می شود بنابراین این محور برای ما بسیار با اهمیت است.  هدف اصلی این  سفر بازدید از محور شیراز- فسا و داراب بود مخصوصا پروژه های بزرگراهی داراب که بازدید شد، خوشبختانه علیرغم اینکه محدویت مالی داریم اما پروژه ها فعال هستند.

    وی در خصوص زمان بهره برداری از بزرگراه داراب – شیراز گفت: افقی  برای بهره برداری از پروژه ها در نظر گرفته ایم  و جلساتی  نیز در کارگاه های راه سازی  با پیمانکاران داشته ایم  که مطابق با برنامه زمان بندی که مشخص کرده ایم  برای بهره برداری از پروژه ها تصمیماتی گرفته شد که مطابق آن تصمیمات پیگیری خواهد شد. در حال حاضر  ۹ کیلومتر از  جاده ترانزیت  داراب- فسا  از پلیس راه تا دو راهی دولت آباد آماده است و ۵ کیلومتر هم  محور داراب – جنت شهر هم بزودی آماده بهره برداری خواهد شد و تا پایان سال هم  قطعه داراب – جنت شهر به اتمام خواهد رسید که در مجموع ۲۳ کیلومتر بزرگراه تا پایان سال در داراب به بهره برداری خواهد رسید.

    مدیر راه وشهرسازی در خصوص پیش بینی بهره برداری از محورهای بزرگراهی فارس گفت: پیش بینی ما اینست که تا هفته دولت ۸۰ کیلومتر و تا پایان سال بین ۹۰ تا ۱۰۰ کیلومتر  بزرگراه در استان فارس  به بهره برداری برسد البته بشرط اینکه منابع مالی آن تأمین شد.

    مدیر کل راه و شهرسازی فارس در خصوص اعتبار پروژه های راه سازی گفت: اعتبارات  پروژه های راه سازی فارس در سال بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان است که  مخصوصاً این اعتبارات  برای پروژه های بزرگراهی و شریانی  استان است  که بر اساس تخصیص این منابع مالی  بتوانیم شارژ مالی پیمانکاران را انجام دهیم.

    وی در خصوص  پرداخت مطالبات پیمانکاران  پروژه ها راه سازی گفت: بهترین فرصت استفاده از اسناد خزانه است که وزارت مسکن و شهرسازی از سال گذشته پرداخت این اسناد را شروع کرده، تقریبا ما ۱۶۰ میلیارد تومان از اسناد خزانه برای پرداخت مطالبات پیمانکاران استفاده کردیم  امسال هم کل مطالبات پیمانکاران را در سامانه ثبت کردیم و بر اساس توانمندی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اسناد خزانه دیده است ان شاا… بتوانیم مبلغ اسناد خزانه خوبی را برای پیمانکارانمان دریافت کنیم و به پیمانکاران پرداخت نمائیم، امیدواریم با شارژ مالی پیمانکاران بتوانیم آنها با انرژی بیشتری برای اتمام پروژه ها همت کنند

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “مدیر کل راه و شهرسازی فارس: تا پایان سال ۲۳ کیلومتر بزرگراه در داراب افتتاح می شود”
    1. اینا که قدبمی است جدیدش بگو تدبیر وامید