پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس: آسفالت معابر مسکن مهر بزودی انجام می شود/ مشکل آب مسکن مهر بر طرف شد

    شناسه : 3927 ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 818 بازدید ارسال توسط :

    و    به همراه معاون عمرانی استانداری فارس و مدیر کل راه و شهرسازی از پروژه مسکن مهر داراب بازدید کرد. حمیدی زاده در پایان این بازدید  در خصوص تصمیماتی که برای مسکن مهر داراب اتخاذ شده به خبرنگار عصر داراب  گفت:  مشکل آب ساکنین مسکن مهر با توافقاتی که با اداره آبفا داراب داشتیم […]

    مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس: آسفالت معابر مسکن مهر بزودی انجام می شود/ مشکل آب مسکن مهر بر طرف شد
    پ
    پ

    و    به همراه معاون عمرانی استانداری فارس و مدیر کل راه و شهرسازی از پروژه مسکن مهر داراب بازدید کرد.

    حمیدی زاده در پایان این بازدید  در خصوص تصمیماتی که برای مسکن مهر داراب اتخاذ شده به خبرنگار عصر داراب  گفت:  مشکل آب ساکنین مسکن مهر با توافقاتی که با اداره آبفا داراب داشتیم حل شده و علیرغم اینکه  جزء  تعهدات ما نبود  قرار شد که  انشعابات آب را تا پشت کنتور وصل کنیم  و بعد متقاضیان از طریق اداره آبفا با خرید انشعاب کنتور را نصب کنند.

    وی در خصوص آسفالت معابر مسکن مهر گفت: ما قیر را هم تأمین کردیم و ان شاا… آسفالت کلیه معابر بزودی انجام خواهد شد.

    مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس در خصوص تحویل واحدهای مسکن مهر داراب گفت:    ۷۰۰ واحد در حال حاضر قابل تحویل است که به صورت فروش اقساطی به متقاضیان واگذار می شود. البته قرار شده تا پس از انجام مراحل قانونی و فروش اقساطی ظرف مدت یک  ماه نواقص واحدها مشخص شود و پیمانکار موظف است تا نسبت به رفع نواقص اقدام نماید.

    حمیدزاده با اشاره ۳۰۰ واحد مسکن مهر که تحویل شرکت سلیم راه بوده هم گفت:  در خصوص ۳۰۰ واحدی که تحویل شرکت سلیم راه بوده با توجه به اینکه این واحدها  مشتری ندارد قرار شده تا پرونده را به دادگاه ارسال کنیم و بعد از طی مراحل قانونی به شهرداری تحویل بدهیم.

    ثبت دیدگاه

    4 دیدگاه برای “مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی فارس: آسفالت معابر مسکن مهر بزودی انجام می شود/ مشکل آب مسکن مهر بر طرف شد”
    1. سلام. جناب حمیدی زاده یکسال پیش در حضور معاون وزیر راه ، دکتر مهرآبادی گفتن که شش ماهه کل مسکن مهر را تحویل میدن . ان شاء الله که اینبار مثل دفعه قبل وعده ی پوچ نداده دباشند. در ضمن تمام کسانیکه ساکن شدند خودشون خونه هاشون تکمیل کردند و مستقر شدند. ایشونم بیخودی برای خودشون و راه و شهرسازی نوشابه باز نکنند.

    2. والله یه پیمانکار اداره راه ده روز پیش گرفته بود برای نصب انشعاب دو سه ساعتی اومدن کار کردن. لوله ی آب هم ترکوندن یه کوچه هم با گود و چاله گذاشتن و رفتن هنوز هم پیداشون نیست. آقایون اداره راه و شهرسازی لطفا اگر ممکنه بگید با این روند تا به کی میخوان انشعاب آب را وصل کنند و آسفالت کنید؟ صبر مردم هم حدی دارد.

    3. مسؤولای مسکن مهر داراب فقط دروغ میگن. بیچاره مردم.