سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2000 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اعلام کرد: کشف ۶۵ رأس گوسفند قاچاق در داراب

    شناسه : 9032 ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱ 900 بازدید ارسال توسط :

    مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از کشف یک دستگاه کامیون با ۶۵ راس گوسفند قاچاق در شهرستان داراب خبر داد. به گزارش عصر داراب به نقل از  ایسنا منطقه فارس، علی مبشری پنج‌شنبه ۱۳ دی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اقزود: یک دستگاه کامیون بنز که حامل دام زنده بود در محور مواصلاتی داراب […]

    مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اعلام کرد: کشف ۶۵ رأس گوسفند قاچاق در داراب
    پ
    پ

    مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از کشف یک دستگاه کامیون با ۶۵ راس گوسفند قاچاق در شهرستان داراب خبر داد.

    به گزارش عصر داراب به نقل از  ایسنا منطقه فارس، علی مبشری پنج‌شنبه ۱۳ دی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اقزود: یک دستگاه کامیون بنز که حامل دام زنده بود در محور مواصلاتی داراب به بندرعباس توسط مامورین انتظامی متوقف شد.

    وی ادامه داد: طی بازرسی از این خودرو ۶۵ راس گوسفند کشف شد که با توجه به عدم ارائه مجوز، محموله توقیف و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

    مبشری با بیان اینکه با وجود التهاب بازار گوشت، قاچاق دام زنده به کشور‌های حاشیه خلیج فارس افزایش داشته، افزود: شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان داراب که رسیدگی به پرونده را به عهده داشت با تحقیق و بررسی پیرامون موضوع به این نتیجه رسید که دام‌های مکشوفه قاچاق بوده و به نیت خروج از کشور به بندرعباس حمل می‌شده است.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس خاطرنشان کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده رای به کشتار دام‌های مکشوفه و عرضه گوشت آن‌ها در بازار صادر کرد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.