جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مخالفت صریح نماینده داراب و زرین دشت با نظر نماینده لامرد : پتروشیمی های فارس باید سرجای خود بمانند/برای تأمین آب پتروشیمی داراب تضمین می دهم!

    شناسه : 7716 ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵ 1480 بازدید ارسال توسط :

    نماینده داراب و زرین‌دشت گفت: مجمع نمایندگان فارس به کمک استاندار باید تلاش کند تا پتروشیمی‌های استان سرجای خود باقی بماند. به گزارش عصر داراب نیوز؛ رضا انصاری در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بنده با نظر علوی نماینده لامرد برای انتقال پتروشیمی‌ها به لامرد مخالفم چرا که معتقدم پتروشیمی‌ها […]

    مخالفت صریح نماینده داراب و زرین دشت با نظر نماینده لامرد : پتروشیمی های فارس باید سرجای خود بمانند/برای تأمین آب پتروشیمی داراب تضمین می دهم!
    پ
    پ

    نماینده داراب و زرین‌دشت گفت: مجمع نمایندگان فارس به کمک استاندار باید تلاش کند تا پتروشیمی‌های استان سرجای خود باقی بماند.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ رضا انصاری در گفت‌ و گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بنده با نظر علوی نماینده لامرد برای انتقال پتروشیمی‌ها به لامرد مخالفم چرا که معتقدم پتروشیمی‌ها باید طبق طرح و برنامه قبلی با همان مشخصات فنی اجرا شود.

    وی با بیان اینکه در نخستین جلسه‌ای که با استاندار فارس خواهیم داشت موضوع پتروشیمی‌ها را مطرح خواهیم کرد، افزود: برای اینکه توسعه عادلانه، برابر و پایداری داشته باشیم باید واحدهای صنعتی و کارآفرین در نقاط مختلف استان پراکنده باشند.

    این نماینده مجلس در مورد ادعای دلیل کم آبی برای انتقال پتروشیمی ها نیز خاطرنشان کرد: من به‌عنوان نماینده مردم داراب و زرین‌دشت حاضرم هرگونه تضمینی را به پیمان‌کار طرح پتروشیمی بدهم که در داراب مشکل آب برای پتروشیمی نخواهیم داشت.

    انصاری در تکمیل سخنان خود اضافه کرد: ما در سد رودبال داراب در حال حاضر سرریز داریم و آن‌قدر مخزن پر است که نگرانیم خسارتی برای شهرستان به بار بیاورد، ضمن اینکه پروژه جدیدی را در داراب شروع کردیم با مبلغ نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان برای فاضلاب و تصفیه‌خانه شهر که توان آب دهی به ۳ کارخانه پتروشیمی را دارد و ظرف چند سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی همچنین گفت: بنده حتی در جریان مکاتبات وزارت نیرو با قرارگاه خاتم هستم که در آن مکاتبات اعلام‌شده حتی در بدترین شرایط بی‌آبی، از دیگر منابع پایدار آب استان مانند سد سلمان فارسی برای پتروشیمی آب تأمین خواهد شد.

    به گزارش فارس اظهارات انصاری در حالی مطرح می‌شود که چندی پیش علوی رئیس مجمع نمایندگان فارس از انتقال پتروشیمی‌های فسا، جهرم، داراب و فیروزآباد به عسلویه خبر داده و خواستار تجمیع این واحدها در سایت انرژی بر شهرستان لامرد شده بود.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.