جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • قاسمپور فرماندار داراب: دولت در دور اول خدمات ارزشمندی را در شهرستان داراب داشته است/ ۳۳ میلیارد؛ سهم داراب از اعتبارات دو سوم نفت و گاز/ اکثر پروژه های عمرانی شهرستان داراب فعال است

    شناسه : 7331 ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴ 704 بازدید ارسال توسط :

    جلسه شورای اداری شهرستان داراب با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در روز دوشنبه ۱۹ تیر ماه در سالن اجتماعات فرمانداری داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، قاسمپور فرماندار داراب با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا […]

    قاسمپور فرماندار داراب: دولت در دور اول خدمات ارزشمندی را در شهرستان داراب داشته است/ ۳۳ میلیارد؛ سهم داراب از اعتبارات دو سوم نفت و گاز/ اکثر پروژه های عمرانی شهرستان داراب  فعال است
    پ
    پ

    جلسه شورای اداری شهرستان داراب با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در روز دوشنبه ۱۹ تیر ماه در سالن اجتماعات فرمانداری داراب برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، قاسمپور فرماندار داراب با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در داراب گفت: باید از مردم بخاطر  حضور  در انتخابات و لبیک به مقام عظمای ولایت و حضور گسترده در پای صندوق های رأی تشکر کرد. آنچه در انتخابات به آن توجه می کردیم مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم همچنین اجرای خوب و سالم انتخابات بود که با کمک هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی این انتخابات بخوبی برگزار شد ومردم داراب به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و مشارکت خوبی را در  دو انتخابات مهم و سرنوشت سازی که پشت سر گذاشتیم  داشتند. مردم با حضور در انتخابات دوباره به دولت تدبیر و امید و به عقلانیت و برنامه ریزی رأی دادند.

    قاسمپور سپس با اشاره به خدمات دولت در شهرستان داراب گفت: دولت در دور اول خدمات ارزشمندی را در شهرستان داراب داشته است، ان شاا… در دولت دوم دکتر روحانی شاهد خدمات بیشتر، بهتر و بزرگتری در سطح شهرستان داراب باشیم.

    نماینده عالی دولت در داراب از فعال بودن پروژه های عمرانی در داراب خبر داد و گفت:  اکثر پروژه های ما الان فعال است، به جز پتروشیمی که آنهم کامل تعطیل نیست، پروژه تعطیل شده در شهرستان نداریم البته پروژه ای که کند پیش برود داریم که آنهم داریم فشار می آوریم و پیگیری می کنیم که آنها هم سرعت بدهند به اجرا و تکمیل این پروژه ها  سرعت بدهند تا مردم عزیز ما بتوانند از خیرات و برکات این پروژه ها بهره مند شوند.

    وی در خصوص در مانگاه تأمین اجتماعی گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی که در این دولت شروع شد پیشرفت ۵۵ تا ۶۰ درصدی دارد به ما وعده داده اند تا برج ۹تحویل بدهند اما گفته ایم که تا دهه فجر پروژه را به اتمام برسانند و ما شاهد افتتاح آن در دهه فجر امسال باشیم.

    وی روند پروژه آبرسانی به داراب را خوب لرزیابی کرد و افزود: پیمانکار پروژه آبرسانی به داراب به سرعت کار می کند؛ مخزن پروژه تقریباً تمام است و خط انتقال هم بین ۳ تا ۴ کیلومتر باقی مانده که شرکت در حال کار کردن است، تصفیه خانه هم اگر مشکلی پیش نیاید در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

    فرماندار داراب از خلع ید پیمانکار سابق بیمارستانئ دم داراب خبر داد و گفت:  پیمانکار اول بیمارستان دوم چون خوب کار نمی کرد خلع ید شد و کار به پیکانکار جدید واگذار شد که کارش را شروع کرده و امیدواریم که مراحل بعدی را طی کرده و سرعتی به پروژه داده شود.

    فرماندار داراب در خصوص شروع پروژه فاضلاب شهری داراب گفت:  پروژه فاضلاب شهری هم از محل اعتبارات دولتی شروع شده و از محل اعتبارات بانک توسعه اسلامی هم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه اختصاص یافته که امیدواریم آنها  در شبکه انتقال و توزیع و هم تصفیه خانه فاضلاب به پروژه سرعت بدهند.

    وی روند ساخت بزرگراه داراب را مثبت دانست و گفت: پروژه ۳۰ کیلومتری بزرگراه شامل ۵ کیلومتر کمربندی جنوبی و ۲۵ کیلومتر بزرگراه توسط شرکت خاک کوب مدت ها است  شروع شده و طبق قراردادشان با راه و شهرسازی، اکیپ هایشان را بیش آنچه مورد نیاز بوده در پروژه مستقر کرده اند.  قبل از جلسه دشورای اداری جلسه ای با همه پیمانکاران راه و شهرسازی داشتیم که قول داده اند تا قوی تر ورود پیدا کنند؛ هم راه داراب به جنت شهر که پیمانکار بسیار کند عمل می کند و هم راه فسارود که باید شروع کنند چون پیمانکار قبلی خلع ید شده و به  پیمانکار جدید  شرکت رازان واگذار شده باید کار را با جدیت شروع کند. همچنین کمربند غربی هم شرکت رازان پیمانکارش است. مدیران  همه اداراه های کمک کنند بخصوص در بخش راه سرعت بدهند و زودتر این پروژه ها را تعیین تکلیف کنند تا مورد بهره داری مردم قرار گیرد.

    فرماندار داراب در خصوص برگزاری هفته دولت گفت: پروژه هایی که تا  هفته دولت تمام می شود و با کیفیت هم اجرا می شود با کیفیت   به اتمام می رسد را برای افتتاح همچنین پروژه های قابل کلنگ زنی را به فرمانداری اعلام کنید.

    رئیس ستاد بحران شهرستان به آتش سوزی در عرصه های ملی اشاره کرد و گفت: در ارتباط با آتش سوزی عرصه های ملی با توجه بارش های خوبی که داشتیم پوشش گیاهی منطقه هم بهتر شده و احتمال آتش سوزی ها هم بیشتراست، صرفا کنترل و محار و حتی پیشگیری نه وظیفه اداره منابع طبیعی است و نه از عهده آن بر می آید. اعضا ستاد بحران و حتی خارج از ستاد بحران شهرستان با اعلام فرمانداری  کمافی السابق که نهایت همکاری داشتید امسال هم به اداره منابع طبیعی کمک کنید حتی کمک های مالی زیرا امکانات و تجهیزات و اعتبارات  آنها برای پیشگیری و مهار آتش در اینهمه عرصه های ملی جوابگو نیست.

    قاسمپور در خصوص سهم داراب از سهم دو سوم نفت و گاز گفت: در میان شهرستان هایی که سهم دو سوم نفت و گاز بالاترین اعتبارات با بیش از ۳۳میلیارد تومان به داراب تعلق گرفت و ما در توزیع اعتبارات اولویت را به آب دادیم. سایر اعتبارات به بخش هایی مانند راه، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان و کمک خوبی هم شهرداری ها بویژه شهرداری داراب داده ایم. همچنین توجه ویژه ای به توسعه مناطق گردشگری مانند چشمه گلابی، آبشار فدامی، تنگه رغز و دحیه انصاری شده است.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.