سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرمانده سپاه ناحیه داراب: ۲۶۵ برنامه در هفته بسیج سال ۹۷ اجرا می شود

    شناسه : 8951 ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶ 3022 بازدید ارسال توسط :

    سرهنگ محمد حسین هاشمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: حضرت امام (ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج یک نو آوری و خلاقیتی را ایجاد کردند که امروز ثمره آن را در عرصه های مختلف می بینیم و به عنوان یک الگو برای سایر کشور ها شده است. […]

    فرمانده سپاه ناحیه داراب:  ۲۶۵ برنامه در هفته بسیج سال ۹۷ اجرا می شود
    پ
    پ


    سرهنگ محمد حسین هاشمیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: حضرت امام (ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج یک نو آوری و خلاقیتی را ایجاد کردند که امروز ثمره آن را در عرصه های مختلف می بینیم و به عنوان یک الگو برای سایر کشور ها شده است.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ فرمانده سپاه ناحیه داراب در نشست خبری با حضور خبرنگاران  گفت: علی رغم همه سختی ها تفکر بسیجی خانواده شهدا را ثابت قدم قرار داده و آمریکا و ابرقدرت ها را با شکست مواجه کرده است.

    هاشمیان در خصوص برنامه های هفته بسیج گفت: شعار امسال “بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت” نامگذاری شده است. در هفته بسیج سال ۹۷ تعداد ۲۶۵ برنامه در سطح پایگاه ها، حوزه ها و اقشار بسیج، که از این تعداد ۲۰ برنامه به صورت شاخص اجرا خواهد شد.

    وی برگزاری نشست های بصیرتی، یادواره شهدا، غباروبی قبور مطهر شهدا، شبی با قرآن، اردوهای جهادی و اعزام تیم های درمانی به مناطق محروم، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف، مسابقه کتابخوانی سلام بر ابراهیم و برگزاری میز خدمت در مساجد و نقاط محروم را از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج عنوان کرد و از مردم و بسیجیان خواست همچون گذشته در برنامه های این هفته شرکت کنند.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.