جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سرهنگ هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب: روز ۹ دی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

    شناسه : 10038 ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳ 1423 بازدید ارسال توسط :

    آئین گرامی داشت نهم دی ماه با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی مسئولین در حسینیه امام خمینی داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سرهنگ هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب در این مراسم ضمن تشکر از حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار داراب گفت: مردم در شهر آقا امام حسن مجتبی […]

    سرهنگ هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب: روز ۹ دی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
    پ
    پ

    آئین گرامی داشت نهم دی ماه با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی مسئولین در حسینیه امام خمینی داراب برگزار شد.
    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سرهنگ هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب در این مراسم ضمن تشکر از حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار داراب گفت: مردم در شهر آقا امام حسن مجتبی (ع) یک گام جلوتر و در ۸ دی ۱۳۸۸ پس از ۸ ماه فتنه گری و اهانت به مقدسات و ارزشهای نظام وانقلاب، با حضور گسترده خود طومار فتنه گران را جمع کردند. این افتخاری است که تا همیشه بر تارک این شهرستان خواهد درخشید.فرمانده سپاه ناحیه داراب؛ با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی مبنی بر اینکه ملت ایران بهترین امت هستند افزود: روز ۹ دی اثبات حقانیت این حرف معمار بزرگ انقلاب است که فرمودند: من به جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عصر رسول الله (ص) و ملت کوفه در زمان امام علی (ع) هستند.

    سرهمگ هاشمیان؛ فتنه سال ۸۸ را جنگ احزاب دانست و عنوان کرد: فتنه ۸۸ جنگ احزاب بود. در این ۸ ماه، بی حرمتی هایی که در ماه مبارک رمضان و اهانت هایی که به تمثال مبارک حضرت امام صورت گرفت و همینطور واقعه بزرگی که ۶ دی ماه اهانت به خیمه و مراسم سیدالشهدا انجام دادند نشأت گرفته از آن تفکری بود که که یک زمانی به عنوان مسئولین کشور اعلام کردند که عاشورا نتیجه تندروی پیامبر و علی (ع) در جنگ بدر بود و همان تفکر از فتنه ۸۸ حمایت کرد.
    وی افزود: بعضی ها هنوز که هنوز است از خواب غفلت بیدار نشده اند، اما با حضور گسترده مردم در ۹ دی ماه طومار فتنه برچیده شد.
    هاشمیان روز ۹ دی را نقطه عطفی در انقلاب اسلامی دانست و گفت: روز ۹ دی روز بصیرت، روز میثاق امت با ولایت فقیه و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است. روز خروش ملت ایران، روز ضربه بزرگ الهی بر جنود شیطان، اثبات کننده نظام دینی بر مبنای اصل ولایت فقیه است.
    فرمانده سپاه ناحیه داراب با اشاره به اینکه در این شهرستان بعضی از افراد به دنبال اهداف شومی هستند گفت: بعضی ها در این شهرستان متأسفانه هنوز دنبال این هستند که آن کسانی که به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان اهانت کردند، به عنوان آزادی خواه و آزادی بخش معرفی کنند و در این شهرستان آنها را بزرگ کنند؛ زهی خیال باطل. مردم این شهرستان با بصیرت تر از آن هستند که فریب بخورند و بخواهند به خاطر یک برنامه واهی از آرمانهای خود کوتاه بیایند.
    وی در خصوص شعار سراسری روز ۹ دی گفت: امروز شعار ما در سراسر کشور یوم الله ۹ دی، مظهر بیعت، ولایت مداری و عبور از فتنه هاست و همه ما رصد می کنیم و ان شالله در صحنه هستیم و نمی گذاریم یک بار دیگر صدای اَینَ عَمار مقام معظم رهبری از زبان ایشان بیرون بیاید. ما مصداق شعار”ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند” را به منصه ظهور رساندیم.
    در ادامه سرهنگ غلامرضا صادق زاده فرمانده سابق سپاه ناحیه داراب ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی و حضور پرشور اقشار مختف مردم، انقلاب های گوناگون در دنیا را بی نتیجه عنوان کرد و گفت: اگر ما همه انقلاب هایی که در دنیا واقع شده چه انقلاب های الهی و چه انقلاب های مادی را رصد کنیم، می بینیم که در اهداف و ارزش های آنها انحراف ایجاد شد.
    فرمانده سابق سپاه ناحیه داراب در ادامه افزود: در انقلاب های الهی که خداوند در قرآن کریم برای ما بیان فرمودند مثل انقلاب حضرت موسی (ع)، در ابتدا خوب بود ولی با غیبت آن حضرت و با پیدا شدن فردی به نام سامری، انقلاب حضرت موسی ناکام ماند، یا مثلا در انقلاب های مادی دنیا، مردم فرانسه با چه شعاری آمدند؟ اما فردی به نام ناپلئون پیدا شد و انقلاب را به انحراف کشاند.
    وقتی انقلاب شما مردم بزرگوار که حضرت امام فرمودند شما مردمی بی نظیر و نمونه هستید، در کشور ما صورت گرفت، هیچ انقلابی به مانند انقلاب شما مردم نبود. انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی که به دست برادران و پداران ما که به عنوان نسل اولیه انقلاب هستند و چهل سال از پیروزی می گذرد؛ در اهداف و شعارها و ارزشها حتی یک گام از اهداف انقلابمان عقب نشینی نکردیم.
    صادق زاده با اشاره به اینکه برخی از افراد پرچمدار انقلاب بودند اما از قطار انقلاب پیاده شدند گفت: در این چهل سال خیلی از افراد از قطار انقلاب پیاده شدند؛ به خاطر نرسیدن به خواهش های نفسانی، برای گرایش های به دنیا. آنها تا یک مرحله ای انقلاب را یاری کردند، پرچمدار انقلاب بودند، ولی زمانی که باید از آرزوها و آمال خود بگذرد، از خواسته های فرزندان و اقوام خود بگذرد، طاقت نیاورند و بصیرت و تقوا نداشتند.
    وی افزود: نباید غافل باشیم و در آینده باید همه دقت کنیم. مقام معظم رهبری نکته کلیدی مطرح کردند که برای آینده نظام مهم است و آن جریان نفوذ است. دست های اطلاعاتی دشمن از شروع انقلاب اسلامی بیکار ننشسته بودند. انگلیس و صهیونیست ها و غربی ها و مخالفان این نظام بیکار ننشستند و نفوذ داشتند.
    صادق زاده با بیان اینکه در بین مردم عادی جریان نفوذ وجود ندارد افزود: ما باید برای نابودی این جریان نفوذ کاری انجام دهیم. آیا جریان نفوذ در بین توده های مردم است؟ اینها که کاری دستشان نیست. این توده های مردم که چهل سال است خیلی از بزرگان که می خواستند این انقلاب را به زمین بزنند همین مردم پا برهنه، همین بازاری ها و دانشجویان و رنج کشیده ها نگذاشتند.
    وی افزود: جریان نفوذ در چه کسانی موثر است؟ مهره های نفوذ باید از میان شخصیت های این کشور باشند که در ساختار نظام مسئولیت دارند، مسئولیت های اجرایی مهم دارند و این مسئولیت ها برای مردم شناخته شده باشد. متأسفانه دشمن در این یارگیری در ارکان نظام جمهوری اسلامی موفق بوده است.
    فرمانده سابق سپاه ناحیه داراب با بیان اینکه فتنه ۸۸ زمانی رخ داد که از زبان بزرگان انقلاب بحث تقلب بیرون آمد گفت: هنوز چند ماه به انتخابات سال ۸۸ باقی مانده بود که از زبان بزرگان ما بحث تقلب بیرون آمد، هنوز انتخاباتی برگزار نشده و شخصیت های سیاسی بزرگ کشور که برخی ها مرحوم شدند آن زمان اعلام کردند که در انتخابات تقلب می خواهد صورت بگیرد. در این آشوب با رمز تقلب و یک نشان که خود آمریکا در انقلاب های مخملی دنیا شروع کرده بودند و به خاطر علاقه مردم به سادات، با علامت و رنگ سبز به میدان آمدند.
    صادق زاده افزود: در انتخابات ۸۸، مشارکت مردم نزیدیک به ۴۰ میلیون بود و وفاداری خود را ثابت کردند، اما سرویس های جاسوسی برای نابودی انقلاب طراحی داشتند. آنها در ۸ سال دفاع مقدس نتوانستند، در غائله کردستان و بلوچستان نتوانستند، با مرجع تقلیدها نتوانستند، با آیت الله ها نتوانستند، چون امام نورانی ما در برابر آنها ایستاده بود و الان باید کاری می کردند و شما دیدید ۸ ماه چه بلایی بر سر کشور آوردند و بی حرمتی های زیادی کردند.
    غلامرضا صادق زاده به ماجرای گرانی بنزین هم اشاره کرد و افزود: فتنه ۸۸ با ۹ دی خاتمه پیدا کرد ولی جریانی که در سال ۹۸ و در فتنه بنزینی به وجود آمد، که با خیانت و آگاهی برخی
    از بزرگان در ۷۲ ساعت اتفاق افتاد و بعد هم گفتند که ما نمی فهمیدیم اگر نمی فهمیدید که ضعف بزرگ شماست، چطور مسئول اجرایی کشور بودید که نمی فهمیدید؟ اگر می فهمیدید که باید پاسخگوی این ملت باشید. در عرض ۷۲ ساعت بالای ۳۲ هزار میلیارد تومان به کشور خسارت وارد شد.
    وی افزود: سردار آبنوش در جلسه ای گفت خیلی از افراد به ما انتقاد می کردند که در سوریه چرا حضور داریم؟ اگر ما در آنجا رفتیم و دفاع کردیم برای خودمان دفاع کردیم برای اینکه داعش به شهرهای ما نیاید دفاع کردیم. همه هزینه ای که در سوریه خرج شد ۳۲ هزار میلیارد تومان بود که این هم به جمهوری اسلامی دارد بر میگردد. سردار آبنوش گفتند بشار اسد گفته شهر لاذقیه در اختیار شماست، نفت و معادن سوریه در اختیار شماست. هرچقدر هزینه کردید بردارید.
    صادق زاده با اشاره به انتخابات مجلس در اسفندماه گفت: فتنه تمام نشده، این فتنه بنزینی که جنگ امنیتی بود با لطف خدا و امام زمان و با همت بچه های دلسوز این نظام شکست خورد. اما شما بدانید این فتنه ادامه دارد. این فتنه ممکن است در انتخابات ۹۸ مجلس سر در بیاورد. اگر بیدار نباشیم اگر هشیار نباشیم. این فتنه تمام نشده است. ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری دوباره سر در بیاورد.
    وی افزود: خدا لعنت کند کسانی را که در این چهل سال انقلاب نگذاشتند طعم شیرین این انقلاب به کام مردم باشد. مجلس باید به دست بچه های انقلاب بیفتد. برایم فرقی نمی کند چه اسمی باشد. مشارکت حداکثری مردم مهم است تا طعم شیرین انقلاب اسلامی را بچشیم و مقدمه ای برای ریاست جمهوری بعدی ما باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.