جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرمانده سپاه ناحیه داراب در یادواره شهدای اصناف مطرح کرد: اگر نسبت به آرمانهای انقلاب بی تفاوت باشیم جای جلاد و شهید را عوض می کنند

    شناسه : 10327 ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ 841 بازدید ارسال توسط :

    یادواره شهدای اصناف با حضور برخی از مسئولین و خانواده های شهدا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، یادواره شهدای اصناف با حضور برخی از مسئولین و خانواده های شهدا شب گذشته در سالن آمفی تأتر برگزار شد. در این یادواره، از اثر بهمن ۵۷ با صدای رضا نیکفرجام رو نمایی شد […]

    فرمانده سپاه ناحیه داراب در یادواره شهدای اصناف مطرح کرد: اگر نسبت به آرمانهای انقلاب بی تفاوت باشیم جای جلاد و شهید را عوض می کنند
    پ
    پ

    یادواره شهدای اصناف با حضور برخی از مسئولین و خانواده های شهدا برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، یادواره شهدای اصناف با حضور برخی از مسئولین و خانواده های شهدا شب گذشته در سالن آمفی تأتر برگزار شد. در این یادواره، از اثر بهمن ۵۷ با صدای رضا نیکفرجام رو نمایی شد و در پایان از برخی از خانواده های شهدای اصناف تجلیل به عمل آمد.

    حسین هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب، در یادواره گرامیداشت شهدای اصناف، انقلاب اسلامی را دارای چند ویژگی عنوان کرد و گفت: شعارهای انقلاب اسلامی شعارهایی جهانی و فطری است که همیشه درخشان و زنده می ماند؛ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، معنویت، عزت و عقلانیت هیچ گاه از بین نمی روند.

    هاشمیان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ارزشها و شعارهای انقلاب در هیچ نسلی کهنه نخواهد شد افزود: حضرت آقا می فرمایند این شعارها در هیچ نسلی کهنه نخواهد شد و مربوط به زمان خاصی مثل اوایل انقلاب نیست؛ در این چهل سال بوده و خواهد ماند. مردم از این شعارها کوتاه نمی آیند و هرگز نمی توانیم تصور کنیم که مردم از این شعارها برگردند.

    وی افزود: مردم چهل سال است با همه سختی ها و مرارت ها به پای امامشان ایستادند و بزرگترین و مردمی ترین انقلاب قرن را ایجاد کردند و به فضل الهی این انقلاب مردمی بزرگ را با دستان با کفایت و با درایت مقام معظم رهبری به صاحب اصلی خواهند سپرد.

    فرمانده سپاه ناحیه داراب با اشاره به لحظه ورود حضرت امام خمینی و همراهان ایشان به میهن اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی پدیده ای بالنده، زنده و دارای انعطاف و آماده تصحیح خطاهای خود است. دهه مبارک فجر است و دقت کنید و ببینید چه کسانی به همراه حضرت امام از پلکان هواپیما پایین آمدند اما تا آخر پای این انقلاب ماندند؟ نه. خیلی ها مقابل هدف امام وانقلاب و مقابل ارزشهایی که شهدای عزیز ما به خاطر آن جان خود را فدا کردند ایستادند و مقاومت کردند و دیدیم که با حضور مردمی، این انقلاب این افراد را از قطار انقلاب بیرون کرد.

    سرهنگ هاشمیان به موریانه هایی اشاره کرد که از طریق نفوذ به دنبال تغییر ارزشهای انقلاب هستند و تأکید کرد: انقلاب اسلامی با صراحت و شجاعت در برابر زورگویان و گردنکشان ایستاده و از مظلومان و مستضعفان دفاع کرده است. ما یک چله پر افتخار را پشت سر گذاشتیم اما موریانه هایی از طریق نفوذ به دنبال این هستند که در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی، در افکار عمومی جامعه ما نفوذ  و رسوخ پیدا کنند و مردم را نسبت به عالی ترین ارزشهای این انقلاب برگردانند. زهی خیال باطل!

    وی با بیان اینکه برداشتن گام دوم انقلاب مستلزم دو نکته است افزود: این انقلاب یک چله پر افتخار را پشت سر گذاشته و قرار است یک گام دوم بردارد که مستلزم دو نکته است. اول باید گذشته را بشناسیم، اینکه ما قبل از انقلاب چه وضعیتی داشتیم؟ از بعد اقتصادی، عمرانی، علمی و پزشکی چه وضعیتی داشتیم. انقلاب در این چهل سال ما را به کجا رسانده است. این موارد اگر بیان نشود در حق شهدا اجحاف شده است.

    سرهنگ هاشمیان به نگاه خوشبینانه به آینده تأکید کرد و گفت: برای برداشتن گام دوم انقلاب، نگاه خوشبینانه به آینده مهم است. طبق فرمایش رهبر انقلاب آینده این انقلاب یک آینده روشن دارد. اگر ما به این اعتقاد نداشته باشیم به آیات الهی شک کردیم، به وعده الهی که پیروزی را از آنِ مسلمانان دانسته شک کردیم. خداوند در قرآن کریم می فرماید: اگر ما را یاری کنید، شما را یاری می کنم؛ شرط آن این است که قوی شویم و مقاومت کنیم؛ بعد از هر سختی، گشایش است.

    فرمانده سپاه ناحیه داراب بی تفاوتی نسبت به آرمانهای انقلاب را، رهزنی عقیده و آرمان عنوان کرد و تأکید داشت: باید حواسمان را جمع کنیم و جای شهید و جلاد را اشتباه نگیریم.

    وی افزود: امام عزیز ما به عنوان معمار بزرگ این انقلاب یک چیز به ما یاد داد اما در دهان بعضی از مسئولین خارج نمی شود چه برسد به اینکه بخواهند عمل کنند؛ مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل ما می توانیم است. چرا عده ای مدام می گویند ما نمی توانیم؟ نمی توانیم بدون ارتباط با خارج اقتصاد را بچرخانیم مگر ما جوان اقتصاددان و خوشفکر نداریم؟ همه ما می دانیم که چهل سال توانستیم و ثمره آن را می بینیم.

    وی بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رفع مشکلات اقتصادی تأکید داشت: مقام معظم رهبری می فرمایند اگر بی توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی نمی بود دستاوردهای انقلاب از این جلوتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نداشت. این نشان می دهد که در برهه هایی از زمان از تفکر انقلابی فاصله گرفتیم. اگر فاصله نداشتیم الان وضعیت کشور خیلی بهتر از این بود و پیشرفت های بیشتری داشتیم.

    سرهنگ هاشمیان راه حل همه مشکلات اقتصادی را در داخل کشور دانست و تأکید کرد: اینکه عده ای گمان می کنند مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم است و علت تحریم هم مقاومت ضد استکباری و تسلیم نشدن در برابر دشمن است، پس راه حل زانو زدن در برابر دشمن و بوسه زدن در پنجه گرگ است خطایی نابخشودنی است.

    وی به تحلیل سراپا غلط غفلت زدگان داخلی اشاره کرد و افزود: بعد از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هنوز حرف از مذاکره با کدخدا می زنند لعنت خدا بر اینها باد. این تحلیل سراپا غلط از زبان و قلم برخی از غفلت زدگان داخلی خارج می شود، اما منشأ آن کانون های فکر و توطئه خارجی است که با صد زبان به تصمیم سازان و تصمیم گیران به افکار عمومی داخل القا می شود. مرکز تصمیم گیری و تصمیم سازی ما کجاست؟

    فرمانده سپاه ناحیه داراب در خصوص انتخابات مجلس اظهار داشت: دوم اسفند ماه یک آزمایش الهی در پیش داریم و وظیفه همه ما این است که برای بقا و تدوام این نظام در انتخابات حضور پررنگی داشته باشیم است و فردی شایسته که محافظه کار و مصلحت اندیش نباشد انتخاب کنیم.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.