جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرمانده سپاه ناحیه داراب در نشست خبری: ۲۲۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در داراب برگزار می شود

    شناسه : 9564 ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 2372 بازدید ارسال توسط :

    نشسست خبری فرمانده سپاه ناحیه داراب با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سرهنگ هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و جان فشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: […]

    فرمانده سپاه ناحیه داراب در نشست خبری: ۲۲۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در داراب برگزار  می شود
    پ
    پ

    نشسست خبری فرمانده سپاه ناحیه داراب با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سرهنگ هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و جان فشانی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: جنگ هشت ساله و دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه از بزرگترین افتخارات ملت ایران است. ما در طول این هشت سال دفاع مقدس انقلابمان را با تفکر انقلابی به سراسر جهان صادر کردیم.

    سرهنگ هاشمیان ضمن اشاره به شعار محوری برنامه های هفته مقدس، اهم برنامه های برنامه ریزی شده را عنوان کرد و گفت: امسال با شعار محوری ما پیروزیم برنامه ریزی انجام شده که بیش از ۲۲۰ برنامه در هفته دفاع مقدس با همت مسئولین شهرستان در پایگاههای مقاومت بسیج و در سطح شهرستان برگزار می شود. ما از ۳۰ شهریور ماه به استقبال هفته دفاع مقدس رفتیم و دیدار با امام جمعه شهرستان با حضور رزمندگان، بسیجیان و ایثارگران اولین برنامه هفته دفاع مقدس است.

    وی افزود: همایش و تجمع رزمندگان و ایثارگران به عنوان شاخص ترین برنامه ها در ۶ مهر ماه برگزار خواهد شد.

    فرمانده سپاه ناحیه داراب بااشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران است گفت: باید در راستای رسیدن به اهداف مطرح شده در این بیانیه گام های جدی برداشت و ما در هفته دفاع مقدس به این دغدغه بیشتر می پردازیم و نشست روشنگری با محوریت تبیین گام دوم انقلاب یکی از این برنامه ها است.

    وی بااشاره به یک جمله از این بیانیه افزود: “اگر بی‌توجّهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه‌هایی از تاریخ چهل‌ساله نمی بود -که متأسّفانه بود و خسارت‌بار هم بود- بی‌شک دستاوردهای انقلاب از این بسی بیشتر و کشور در مسیر رسیدن به آرمانهای بزرگ بسی جلوتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نمی داشت.”

     

     

     

     

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.