جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار ویژه داراب در جلسه شورای آموزش و پرورش : استاندارد سازی فضاهای آموزشی اولویت اصلی امسال است

    شناسه : 11015 ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ 1128 بازدید ارسال توسط :

    جلسه شورای آموزش و پرورش داراب با حضور مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب و با حضور اعضا با رعایت شرایط بهداشتی و فاصله اجتماعی برگرار شد. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب، علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه و رئیس شورای آموزش و پرورش […]

    فرماندار ویژه داراب در جلسه شورای آموزش و پرورش :  استاندارد سازی فضاهای آموزشی اولویت اصلی امسال است
    پ
    پ

    جلسه شورای آموزش و پرورش داراب با حضور مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب و با حضور اعضا با رعایت شرایط بهداشتی و فاصله اجتماعی برگرار شد.

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان داراب، علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه و رئیس شورای آموزش و پرورش داراب در  این جلسه ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و شهدای دیار آقا امام حسن مجتبی (ع) و شهدای فرهنگی بیان داشت: از زحمات بی دریغ فرهنگیان در رابطه با آموزش خصوصا در این ایام کرونایی تقدیر و تشکر می نمایم و هفته پر عظمت معلم را به همه فرهنگیان شهرستان تبریک عرض می کنم.

    رئیس شورای آموزش وپرورش اظهار نمود: اگر امروز وضعیت شهرستان را سفید اعلام کردند بخاطر فرهنگ سازی خوب در سطح شهرستان بوده است که بخش عمده ای از این فرهنگ سازی مدیون معلمان و فرهنگیان عزیز هستیم که در برابر این همه تلاش این عزیزان بایستی سر تعظیم و تواضع فرود آورد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان سال جهش تولید را گرامی داشت و عنوان داشت : در سال ۹۸ در تمام زمینه ها در داراب اقدامات خوبی صورت پذیرفت، خصوصا در آموزش و پرورش شهرستان که امیدواریم در سال ۹۹ بیش از سالهای گذشته شاهد خدمات ارزنده تر باشیم.

    مظفری تصریح کرد: به پاس یک سال خدمات ارزنده اعضای اصلی شورای آموزش و پرورش و تصمیم گیری های آنان در طول یکسال گذشته تا کنون، از این عزیزان تقدیر و سپاسگزاری می نمایم تا با انگیزه مضاعف برای سال جدید تلاش بیشتری کنند و جلسات منظم تر برگزار شود.

    وی با اشاره به مناسبت امروز که بنام روز تکریم از     خیرین نامگذاری شده بود ، این روز را به همه خیرین مدرسه ساز این شهرستان تبریک عرض نمود

    معاون استاندارو فرماندار ویژه داراب ضمن تبریک روز تکریم از خیرین افزود: در سطح شهرستان با همکاری خیرین و اقدامات خوب دولت تدبیر وامید، فضاهای آموزشی استاندارد و مناسبی ساخته شده و یا درحال ساخت است همچنین بایستی مدارس غیر انتفایی نیز استاندار سازی شوند واگر نیاز به تسهیلات دارند در اختیارشان گذاشته شود و نیز اگر معافیت ساخت و ساز و یا تغییر کاربری قانونی وجود داشته باشد شهرداران و ادرات مکلفند اجرا و همکاری کامل نمایند .

    وی افزود :هر میزان بتوانیم به اموزش و پرورش کمک کنیم به توسعه آینده شهرستان کمک کرده ایم، اگر مبالغی جمع آوری می شود بایستی در شهرستان هزینه شودو نباید به حساب استان واریز نمود و تسهیلات لازم در اختیار مدارس غیردولتی و توجه به خیرین مدرسه ساز غیردولتی صورت پذیرد

    قابل ذکر است که در پایان این جلسه از معاون استاندار و فرماندار ویژه و رئیس شورای آموزش و پرورش و اعضای اصلی شورای آموزش و پرورش با لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.