چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار ویژه داراب خبر داد: در دهه فجر بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان طرح افتتاح و کلنگ زنی می شود / اورژانس هوایی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در ۱۹ بهمن ماه افتتاح خواهد شد

    شناسه : 10254 ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳ 713 بازدید ارسال توسط :

    علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خصوص برنامه های دهه فجر برگزار شد گفت:در دهه فجر با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور اورژانس هوایی داراب افتتاح خواهد شد همچنین با حضور و معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس ۷ باب مدرسه […]

    فرماندار ویژه داراب خبر داد: در دهه فجر بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان طرح افتتاح و کلنگ زنی می شود / اورژانس هوایی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در ۱۹ بهمن ماه افتتاح خواهد شد
    پ
    پ

    علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب در نشست خبری با اصحاب رسانه که در خصوص برنامه های دهه فجر برگزار شد گفت:در دهه فجر با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور اورژانس هوایی داراب افتتاح خواهد شد همچنین با حضور و معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس ۷ باب مدرسه افتتاح خواهد شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، معاون استاندار فرماندار ویژه شهرستان داراب، دهه مبارک فجر را سرآغاز تجلی شکوهمند حماسه مردم خواند و گفت: مردم با انقلاب اسلامی خویش، صدای استقلال و آزادی را به گوش جهانیان رساندند. ایام الله دهه مبارک فجر یادآور اراده پولادین و شجاعت مردم ایران عزیز است که با توکل بر خدای متعال توانستند نظام ظلم و ستم را درهم شکسته و آزادی و استقلال را به عنوان آرمانهای انسانی به منصه ظهور برسانند.
    علی مظفری با بیان اینکه ۴۶ پروژه با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید افزود: کلنگ زنی پروژه فاز ۲ فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان از کل اعتبارات ۱۱۰ میلیارد تومانی است و جزو هفت پروژه ای است که در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.
    وی به سفر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئس سازمان نوسازی مدارس به شهرستان داراب اشاره کرد و گفت: در ۱۶ بهمن ماه ۸ پروژه آموزش و پرورش با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی افتتاح و بهره برداری خواهد شد. در شهرستان داراب ۵۰ مدرسه ای که بخاری نفتی داشتند جمع آوری شده و در ۳۶ مدرسه اسپیلت سرمایشی و گرمایشی نصب شده است.
    علی مظفری به افتتاح کلنگ زنی اورژانس هوایی با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار فارس اشاره کرد و افزود: یکی از پروژه های مهم که آرزوی چند ساله مردم بود در ۱۹ بهمن ماه با حضور امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار فارس افتتاح می شود همچنین فرمانداری ویژه به صورت نمادین، در این سفر افتتاح خواهد شد.
    وی به سایر پروژه هایی که در دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی می شوند اشاره کرد و گفت: پروژه هایی در حوزه های کشاورزی، ورزشی، گازرسانی و بهسازی روستایی و…داریم از جمله افتتاح دستگاههایی که در بیمارستان نصب شده اند، افتتاح چاه آب تنگ کتویه، افتتاح آسفالت روستایی، افتتاح بهسازی روستایی خروسلو، تیزاب، تنگ رغز و…، افتتاح گلخانه در بخش جنت، گازرسانی به شهرک غدیر نوایگان. مجوز سه ناحیه صنعتی در بخش فورگ و فسارود اخذ شده که به صورت نمادین کلنگ زنی خواهد شد.
    نماینده عالی دولت در داراب در خصوص وضعیت اشتغال در شهرستان داراب گفت: امسال تسهیلاتی در اختیار کارخانه کاشی آذرخش با مبلغ ۱۶۰ میلیون دلار قرار داده شد که اگر افتتاح شود ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر اشتغال داریم و مشکل کامیون داران نیز حل خواهد شد. این کارخانه یکی از باکیفیت ترین کاشی های کشور را تولید خواهد کرد. امسال کارخانه پنبه آقای درستکار با ظرفیت ۱۵۰ نفر شروع به کار کرده است. کارخانه ریسندگی و بافندگی نیز برای حداقل ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد می کند.
    وی افزود: هر هکتار گلخانه ۱۰ نفر را مشغول می کند و تا کنون ۵۰ هکتار مجوز احداث گلخانه در سطح شهرستان صادر شده است. همچنین ناحیه صنعتی فسارود، رستاق و فسارود باعث اشتغال خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.