سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار ویژه داراب: تمامی عزیزانی که از شهر مقدس قم وارد داراب شده اند در منازل خود بمانند

    شناسه : 10608 ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ 1339 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار ویژه داراب گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور که مبدا آن شهر مقدس قم نیز بوده است؛ از تمامی عزیزانی که از این شهر شامل روحانیت، کارمندان، کارگران، دانشجویان و… وارد داراب شده اند می خواهیم که در منازل خود بمانند تا اگر به این ویروس مبتلا هستند در جامعه منتشر نشود. […]

    فرماندار ویژه داراب: تمامی عزیزانی که از شهر مقدس قم وارد داراب شده اند در منازل خود بمانند
    پ
    پ

    فرماندار ویژه داراب گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور که مبدا آن شهر مقدس قم نیز بوده است؛ از تمامی عزیزانی که از این شهر شامل روحانیت، کارمندان، کارگران، دانشجویان و… وارد داراب شده اند می خواهیم که در منازل خود بمانند تا اگر به این ویروس مبتلا هستند در جامعه منتشر نشود.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛علی مظفری امروز سه شنبه ۶ اسفندماه ۹۸ در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: به دلیل اینکه این ویروس دوره ای چند روزه پنهان بوده و ممکن است فرد از بیماری خود مطلع نباشد؛ لذا حضور این افراد در جامعه خطرناک بوده و ممکن است سبب انتقال این ویروس به دیگر افراد شود.

    وی در ادامه از تمامی دارابی ها نیز خواست؛ از برگزاری تجمعات، مهمانی ها، مراسم های مذهبی، مسافرت های غیرضرور و … جدا خوداری کرده و با همکاری ویژه با مسئولین بهداشت و درمان شرایط را جهت ریشه کنی این ویروس فراهم آورند.

    معاون استاندار و فرماندار ویژه داراب در خصوص آمادگی شهرستان جهت مقابله با این ویروس نیز گفت: تمامی تمهیدات لازم توسط شبکه بهداشت و درمان داراب و بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فراهم شده که امیدواریم مشکلی برای کسی به وجود نیاید.
    مظفری مجدد از تمامی مردم شریف داراب خواست تا با وحدت و همدلی به توصیه ها توجه کرده و نکات ایمنی و پیشگیری را جدی بگیرند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.