جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار در نشست خبری دهه مبارک فجر مطرح کرد: ۶۳ پروژه عمرانی در دهه فجر افتتاح می شود / معارفه معاون فرماندار دو تا سه هفته آینده

    شناسه : 6080 ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 715 بازدید ارسال توسط :

    در دهه مبارک فجر با اعتباری معادل ۸۳ میلیارد تومان ۶۳ پروژه عمرانی افتتاح خواهد شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، امروز در نشست خبری فرماندار شهرستان داراب با اصحاب رسانه که در فرمانداری برگزار شد؛ قاسمپور ضمن تشریح برنامه های دهه مبارک فجر گفت: ۱۲ بهمن ماه با برگزاری مراسم زیارت […]

    فرماندار در نشست خبری دهه مبارک فجر مطرح کرد:  ۶۳ پروژه عمرانی در دهه فجر افتتاح می شود /  معارفه معاون فرماندار دو تا سه هفته آینده
    پ
    پ

    در دهه مبارک فجر با اعتباری معادل ۸۳ میلیارد تومان ۶۳ پروژه عمرانی افتتاح خواهد شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز، امروز در نشست خبری فرماندار شهرستان داراب با اصحاب رسانه که در فرمانداری برگزار شد؛ قاسمپور ضمن تشریح برنامه های دهه مبارک فجر گفت: ۱۲ بهمن ماه با برگزاری مراسم زیارت عاشورا در صحرای پوشنج و گلباران قبور شهدا، برنامه های دهه فجر  امسال آغاز خواهد شد.

    قاسمپور در خصوص افتتاح پروژه های عمرانی در دهه فجر گفت: ۸ پروژه بهداشت و درمان، فاز ۱ ترمینال جدید، ایستگاه دوم آتشنشانی شهرداری داراب، جایگاه سوخت بخش خصوصی در پاسخن و جایگاه دوم سی ان جی شهرداری داراب، کلنگ زنی بزرگراه داراب- شیراز از جمله مواردی است که دهه فجر افتتاح خواهد شد. همچنین  ۱۰ پروژه بهسازی در روستاها داریم که بنیاد مسکن مجری است.

    قاسمپور در خصوص اعتبارات پروژه های عمرانی نیز گفت: بیش از ۸۳ میلیارد تومان بابت ۶۳ پروژه عمرانی خصوصی و دولتی اختصاص یافته که سهم پروژه های دولتی ۷۹ میلیارد و ۶۹۶ میلیون تومان و سهم پروژه های خصوصی ۳٫۵ میلیارد تومان است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان داراب به انتخابات سال آینده اشاره کرد و افزود: افرادی که قصد کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر را دارند باید در اسرع وقت از دستگاههای مرتبط گواهینامه عدم سوء پیشینه بگیرند و به لحظات آخر واگذار نکنند.

    قاسمپور با بیان اینکه عزل و نصب ها با هماهنگی فرمانداری انجام می شود گفت: در این خصوص سعی بر توانمند سازی افراد بومی داریم و به همین دلیل در انتخابات، گرچه طول هم می کشد، اما از بین گزینه های مختلف برای تصدی اداره و نهادهای گوناگون از افراد بومی استفاده خواهیم کرد.

    وی افزود: نیرویی که برای معاونت معرفی کرده بودیم با مخالفت مواجه شد ولی با معرفی نیروی دوم کارهای قانونی در حال پیگیری است و معارفه ایشان دو تا سه هفته آینده انجام خواهد شد.

     

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.