چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب: هم اندیشی نخبگان و فعالان شهرستان گامی در جهت پیشرفت داراب است(گزارش تصویری)

    شناسه : 1288 ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹ 847 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار داراب گفت: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید نظر به تخصص نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در کشور است و با این رویکرد می توان گامی در جهت پیشرفت شهرستان داراب برداشت. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب؛ عبدالرضا قاسم پور که در جلسه هم اندیشی نخبگان و فعالان […]

    فرماندار داراب: هم اندیشی نخبگان و فعالان شهرستان گامی در جهت پیشرفت داراب است(گزارش تصویری)
    پ
    پ

    فرماندار داراب گفت: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید نظر به تخصص نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در کشور است و با این رویکرد می توان گامی در جهت پیشرفت شهرستان داراب برداشت.
    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب؛ عبدالرضا قاسم پور که در جلسه هم اندیشی نخبگان و فعالان شهرستان داراب سخن می گفت افزود:
    با توجه به نامگذاری امسال با نام ” دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی” توسط مقام معظم رهبری و تاکید ریاست جمهوری مبنی بر تعامل بیشتر و بهتر با مردم علی الخصوص نخبگان کشور؛ فرمانداری داراب تصمیم به راه اندازی نشست های مختلفی با اقشار مختلف از گروهها و جناح های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و … گرفته است.
    وی یکی از مهمترین رویکردهای این جلسه ها را موظف شدن مسئولین به پاسخ دهی دانست و افزود: مسئولین باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند. حتی ممکن است برخی افراد از روی غرض مسائلی را مطرح کنند ولی این دلیل نمی شود که مسئولین از پاسخگویی سرباز زنند و اگر نمی توانیم کاری را انجام دهیم حداقل حرف مردم را بشنویم.
    نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین از مسئولین خواست تا نظارت بیشتری بر عملکرد کارکنان خود داشته باشند؛ زیرا برخی افراد در اداره ها باعث فرار سرمایه گذاران و خیرین می شوند و این خیانت به مردم شهرستان داراب است.
    قاسمپور همچنین سرمایه گذاران و خیرین را برکتی برای نجات آینده شهرستان داراب توصیف کرده و گفت: بنده تمام وقت آماده هر گونه همکاری با این عزیزان هستم و ما مسئولین باید سرمایه گذاران و خیرین را ویژه ببینیم و برای آنها احترام زیادی قایل شویم زیرا اینها نه به مردم بلکه به دولت نیز کمک می کنند.
    فرماندار داراب به اجرای قانون در کشور به صورت صحیح و اصولی اشاره و افزود: از قانون برای حل مشکلات مردم استفاده شود نه برای گره زدن به کارها و ایجاد یاس و ناامیدی در مردم؛ با این کار دولت ناکارآمد نشان داده می شود.
    قاسم پور در پایان این جلسه در خصوص سوالهایی که مردم در زمینه ترمینال، اجرای پروژه های نیمه تمام، وضعیت ستاد بحران، مهمانسرای جهانگردی داراب، بزرگراه و … توضیحاتی ارائه کرد.
    این جلسه که با مدیریت مشاور رسانه ای و ارتباطات فرمانداری داراب ترتیب یافت نخبگان و فعالان گروههای سیاسی مختلف نظرات و دیدگاههای خود را مطرح و خواستار رسیدگی به این موضوعات شدند.
    از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه؛ نارضایتی از عملکرد شهرداری، تسریع در اجرای پروژهای عمرانی، فعال تر شدن ستاد بحران، حفاظت از منابع طبیعی، حمایت از خیرین، ارائه عملکرد مالی و اجرایی دستگاههای شهرستان، ارتقای فرهنگ و هنر، معرفی شهرستان و عدم شناخت صنایع دستی و گردشگری، حمایت بیشتر از فرزندان شهدا، تقاضای برگزاری این گونه جلسات، انتقاد پذیری مسئولین، برنامه های آماری، ترویج قرآن، تقویت مسائل فرهنگی و مذهبی، زیبا سازی شهر، مسائل بهداشتی و رسیدگی به وضعیت نامطلوب برخی از مطب های پزشکان، یادواره شهدا و عدم حضور خانوادهای شهدا، عمل مسئولین به وعده های خود، توجه به دهیاران، توجه ویژه به معلولین، نظارت به نهاده های کشاورزی و شیر، توجه به بانوان، بررسی وضعیت نامطلوب دانشگاهها، تغییر مدیران ناکارآمد بود.

     

    ثبت دیدگاه

    5 دیدگاه برای “فرماندار داراب: هم اندیشی نخبگان و فعالان شهرستان گامی در جهت پیشرفت داراب است(گزارش تصویری)”
    1. انشاالله مستمر و مفید و دور از هر بدی و اختلاف کماکان برگزار گردد. مردم فهیم داراب باید مطالبه و همکاری را بیشتر از پیش داشته باشند.

    2. هدفشون بستر سازی برای عزل سه مدیر شهرستان بود مردم متوجه اند!!!!!!!

    3. توی فرمانداری میشه آزادصحبت کرد؟؟؟؟

    4. جناب فرماندارکارخوبی هست ولی مواظب افراد مغرض باش که به اهداف سیاسی یا اینکه به اداره ای مراجعه کرده اند وگاها از مقررات وقوانین اگاه نیستند وخواسته ای نامعقول داشته اند که انجام نشده حالا تریبونی ببینند وبخواهند یه مدیر ومسئول زحمتکش را بکوبند .لطفا اگه فردی میخواهد انتقاد بکند براساس مدارک و مستندات صحبت بکند و مسعول عواقب سخنان خود باشد .

    5. ابتکار خوبی بود ولی متاسفانه؛به سمت اختلاف و دو دستگی و تخریب شخصیت رفت؛ فراموش نکنیم سال همدلی و همزبانی است بیایید به جای تخریب یکدیگر به جای باند بازی فکر ابادانی داراب باشید