جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب: همه اقشار مردم، گروهها و جناحها باید در انتخابات مشارکت داشته باشند

    شناسه : 2504 ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۲۶ 630 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت:.برجام تهدیدات را به فرصت تبدیل و باعث افزایش سرمایه اجتماعی کشور گردید به گزارش عصر داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در اولین روز دهه مبارک فجر به اتفاق مسئولین با حضور در دفتر امام جمعه و دیداربا ایشان، ضمن گرامیداشت دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به دستاودهای انقلاب اسلامی، […]

    فرماندار داراب: همه اقشار مردم، گروهها و جناحها باید در انتخابات مشارکت داشته باشند
    پ
    پ

    فرماندار گفت:.برجام تهدیدات را به فرصت تبدیل و باعث افزایش سرمایه اجتماعی کشور گردید
    به گزارش عصر داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در اولین روز دهه مبارک فجر به اتفاق مسئولین با حضور در دفتر امام جمعه و دیداربا ایشان، ضمن گرامیداشت دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به دستاودهای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تا قبل از انقلاب ما هیچ چیز نداشتیم اما الان به برکت انقلاب اسلامی صاحب خیلی از چیزها شده ایم اما علیرغم کارهای خوب و اساسی که شده هنوز شهرستان داراب محروم است و نیاز به توجه بیشتری دارد.
    نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: ما قبل از انقلاب اسلامی ، انقلاب مشروطیت و نهضت ملی شدن صنعت نفت را داشتیم اما این جریانات با انقلاب اسلامی یک تفاوت اساسی داشت و آن رهبری امام راحل بود.
    وی در ادامه گفت: اگر قدر دان ولایت فقیه، نظام، خون پاک و مطهر شهدا و ایثارگران و دلاورمردان باشیم همیشه و در همه برنامه ها موفق خواهیم بود.
    فرماندار با اشاره به موفقیت در فرجام بیان داشت: نکته مهم در خصوص فرجام مدیریت فضای پسا برجام است و توقعاتی که مردم در این زمینه از دولت دارند و فکر می کنند پس از برجام خیلی از مشکلات به سرعت حل خواهد شد که در این راه مسئولین باید با سیاست های اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب ابلاغ نمودند بتوانند پسا برجام را مدیریت کنند و باعث رشد و شکوفایی شهرستان در بخشها اقتصادی، گردشگری و … بشوند.
    قاسم پور در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم هفتم اسفند اشاره کرد و افزود: نکته مهم و اساسی مشارکت پرشور، آگاهانه و حداکثری مردم در انتخابات صرف نظر از هر موردی که مطرح می شود است و همه اقشار مردم و گروهها و جناحها باید در انتخابات مشارکت داشته باشند.
    در ادامه بیان داشت: اگر بدرستی عمل کنیم و بی طرفی خودمان را حفظ کنیم و قانون را رعایت کنیم و کاندیداها هم قانون را رعایت کنند مردم هم اعتمادشان بیشتر می شود و در انتخابات شرکت می کنند.
    وی حضور مسئولین در بین مردم را مهم ارزیابی کرد و گفت: با حضور در جمع مردم و خدمت بیشتر به آنها در همه ایام خصوصا در دهه فجر اعتماد مردم به نظام و انقلاب تقویت می شود.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.