پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در نشست خبری دهه فجر انقلاب اسلامی: ۴۰ پروژه عمرانی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی می شود

    شناسه : 2494 ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۱۷ 821 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت: مهمترین هدف برگزاری مراسم ایام دهه فجر انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری به نسل جوان است که با تلاش و کوشش مسئولین و اجرای برنامه ها انشاالله در انجام این مهم موفق خواهیم شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب، عبدالرضا قاسم […]

    فرماندار داراب در نشست خبری دهه فجر انقلاب اسلامی: ۴۰ پروژه عمرانی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی می شود
    پ
    پ

    فرماندار گفت: مهمترین هدف برگزاری مراسم ایام دهه فجر انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری به نسل جوان است که با تلاش و کوشش مسئولین و اجرای برنامه ها انشاالله در انجام این مهم موفق خواهیم شد.
    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب، در  نشست خبری که به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار  شد  ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم همیشه در صحنه داراب در مراسم تشییع شهدای والامقام گمنام و نیز تبریک فرا رسیدن ایام ا.. پرفروغ دهه مبارک فجر اظهار داشت: در برنامه های دهه فجر تمام تلاش و اهتمام ما این بوده که برنامه ها نسبت به سال های گذشته با شکوه تر و مردمی برگزار شود و مردم خودشان آن شور و نشاط دهه اول انقلاب را به تصویر بکشند و تأکیدمان بر این بوده تا برنامه های شاد و متنوعی در این ایام داشته باشیم.
    از اهداف اصلی که در این برنامه ها دنبال می کردیم انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های بلند امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به نسل جوان بوده و امیدواریم با تلاشی که مسوولین بخرج می دهند در این راه موفق شویم.
    وی با اشاره به تعداد پروژه های قابل افتتاح در شهرستان گفت: امسال حدود ۴۰ پروژه در سطح شهرستان به بهره برداری می رسد یا کلنگ آن به زمین زده خواهد شد که ارزش ریالی پروژه ها حدود ۱۵ میلیارد تومان است که از این میزان حدود ۱۱ میلیارد تومان پروژه های دولتی و چهار میلیارد تومان سهم پروژه های بخش خصوصی است.
    وی در ادامه افزود: مرکز جامعه سلامت شماره ۲ شهر داراب با اعتبار یک میلیارد تومان و پایگاه بهداشت سلامت با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه هایی است که با حضور پژوهش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.
    فرماندار افتتاح روکش راه ارتباطی چندین روستا، مجموعه آبرسانی به روستاهای بختاجرد، افتتاح سه باب آموزشگاه، افتتاح نگارخانه، بهسازی چندین روستا، افتتاح خانه بهداشت، و چندین پروژه برق رسانی و… از جمله پروژه های قابل افتتاح دهه فجر عنوان نمود.
    قاسم پور در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات هفتم اسفند ماه را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر می خواهیم انتخاباتی قانونمند برگزار کنیم باید به قانون انتخابات تسلط کامل و کافی داشته باشیم و آن چیزی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز ما اعتبار و اهمیت دارد و نظام و آینده کشور و امنیت کشور ما را بیمه می کند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
    فرماندار در ادامه در خصوص برنامه های تسهیلات سفر نوروزی بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان داراب یک شهرستان تاریخی، مذهبی با جاذبه های طبیعی منحصر به فرد است و از طرف دیگر در خط ترانزیت قرار گرفته این عوامل دست به دست هم داده تا مسافران زیادی از شهرستان داراب دیدن کنند به همین دلیل به شهرداران و مسئولین تاکید شده تا با ایجاد شرایط مناسب جهت رفاه و برای اسکان مسافران تمام تلاش خود را بکار بگیرند.
    قاسم پور از شروع بکار پیمانکار درمانگاه تامین اجتماعی ازاولین روز دهه فجر و نصب ام آر آی تا ۲۲ بهمن در شهرستان خبر داد.

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    SONY DSC

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.