جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در مراسم تجلیل از آزادگان: نیاز کشور در شرایط فعلی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

    شناسه : 732 ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۵۳ 708 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت: استقامت و ایثارگری مردم باعث عزت، عظمت، اقتدار و سربلندی نظام شده است چرا که ملت ایران صبور، مقاوم و ایثارگر هستند. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در مراسم تجلیل از آزادگان که به مناسبت بازگشت این عزیزان به میهن اسلامی برگزار […]

    فرماندار داراب در مراسم تجلیل از آزادگان: نیاز کشور در شرایط فعلی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
    پ
    پ

    فرماندار گفت: استقامت و ایثارگری مردم باعث عزت، عظمت، اقتدار و سربلندی نظام شده است چرا که ملت ایران صبور، مقاوم و ایثارگر هستند.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در مراسم تجلیل از آزادگان که به مناسبت بازگشت این عزیزان به میهن اسلامی برگزار گردید، اظهار داشت: به یقین شما آزادگان ذخایر ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید که همواره بزرگی و بزرگ منشی تان در خاطره‌ها و تاریخ این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند.
    نماینده عالی دولت با اشاره به حضور آزادگان در حفظ نظام افزود: تلاش آزادگان در جهت حفظ نظام بود که از اوجب واجبات است.
    فرماندار در ادامه بیان داشت: استقامت مردم در بحث هسته ای هم به کمک دولت آمد و دولت تدبیر و امید با استفاده از ارشادات و رهنمودهای مقام معظم رهبری توافق مهم هسته ای را رقم زد و بر این اساس حقانیت جمهوری اسلامی در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای را به اثبات رساند.
    قاسم پور گفت: نیاز کشور در شرایط فعلی و تهاجم فرهنگی که استکبار و ایادی آنها دنبال می کنند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
    وی در پایان افزود: آزادگان به تأسی از قرآن کریم، استقامت پیشه کردند و تحت سخت ترین شکنجه ها،مصائب و سختی‌های سال‌های اسارت در برابر رژیم بعث عراق و حامیان آن نه تنها ذره‌ای از اعتقادشان کاسته نشد بلکه جهان و جهانیان را مبهوت استقامت، رشادت و مقاومت خویش ساختند.
    در پایان تعدادی از آزادگان ضمن بیان خاطرات دوران اسارت مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند.

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “فرماندار داراب در مراسم تجلیل از آزادگان: نیاز کشور در شرایط فعلی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است”
    1. خبر بدون عکس ارزشی نداره

    2. مسئولین ما هر جا میرن یه حرف دارن.بین ایثارگران میرن میگن نیاز فعلی ما ترویج (فرهنگ ایثار) هست.در همایش بحران آب میرن میگن اولویت کار ما باید ترویج (فرهنگ صرفه جویی) باشد.به همایش اشتغال میرن میگن هدف ما ترویج (فرهنگ کارآفرینی) هست.آخر نفهمیدیم هدف و اولویت شما ترویج کدوم یکی از این (فرهنگ ها) است و اصلاً وقت میکنین این همه (فرهنگ) ترویج بدین؟!

    3. اخیرا مشخص شده ترویج عدم استقلال بااین مذاکرات از مهمترین مسایل هست