پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در راهپیمایی روز قدس در شهر جنت: دنیای استکبار تلاش می کنند تا بین دولت های اسلامی اختلاف بیاندازند

    شناسه : 3614 ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 942 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت: روز قدس یادگار امام راحل عظیم الشأن ماست و مردم با آرمانهای امام راحل و خون های پاک و مطهر شهدا تجدید بیعت می کنند و با وحدت مسلمین جهان اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد. به گزارش  عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار […]

    فرماندار داراب در راهپیمایی روز قدس در شهر جنت: دنیای استکبار تلاش می کنند تا بین دولت های اسلامی اختلاف بیاندازند
    پ
    پ

    فرماندار گفت: روز قدس یادگار امام راحل عظیم الشأن ماست و مردم با آرمانهای امام راحل و خون های پاک و مطهر شهدا تجدید بیعت می کنند و با وحدت مسلمین جهان اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

    به گزارش  عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب بعد از راهپیمایی روز قدس و قبل از خطبه های نماز جمعه  در  شهر  جنت ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و مشارکت آگاهانه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: امام راحل ما با آن بصیرت و دور اندیشی که داشتند بسیاری از طرح ها و برنامه ها را در سال های اول انقلاب تشکیل دادند از جمله ی آنها راهپیمایی روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان یکی از برکات ماه مبارک رمضان را راهپیمایی روز قدس دانست و افزود: مهمترین برکتش و حدت و همراهی مردم و با هم بودن است و مردم حمایت خودشان را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند و ما برای وحدت و انسجام هرچه بیشتر باید هرسال راهپیمایی روز قدس را نسبت به سال قبل باشکوه تر برگزار کنیم.

    قاسم پور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با اشاره به آیات قرآن گفت: قران کسانی که نسبت به مظلومین بی تفاوت باشند را سرزنش می کند، دفاع از مردم فلسطین و انتفاضه فلسطین ریشه قرآنی دارد، در سیره ائمه آمده و جزء منافع ملی ماست. مسلمانان باید همیشه وحدت داشته باشند و دنیای استکبار تلاش می کنند تا بین دولت های اسلامی اختلاف بیاندازند، اسلام ما که یک چهره رحمانی دارد اسلامی که اسلام مهربانیست، اخلاقی است انها می خواهند از اسلام چهره خشنی را به دنیا معرفی کنند و به همین خاطر گروه تروریستی تکفیری داعش با حمایت اسرائیل راه اندازی کردند که جنایات خودشان را پوشش بدهند.

    فرماندار امنیت در کشورمان را حائز اهمیت دانست و بیان داشت: امروز به برکت ولایت فقیه و خون های پاک و مطهر شهدا و نیروی انتظامی و عزیزان در سپاه و سربازان گمنام امام زمان و همراهی مردم عزیز کشورمان در مسائل امنیتی مشکل خاصی نداریم .

    وی در ادامه افزود: در سایه امنیتی که در جمهوری اسلامی وجود دارد و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد فعالیت های عمرانی و خدمات بسیار مهمی در کشور هستیم به طوری که قبل از انقلاب در شهرستان داراب می توانیم بگوییم هیچ چیزی نداشتیم اما امروز کارهای خوبی انجام شده اگرچه با توجه به محرومیت داراب هنوز مشکلاتی از جمله بحران آب، بیکاری، در بحث راه ها و …. وجود دارد.

    قاسم پور به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در شهرستان داراب اشاره کرد و گفت: در جهت محرومیت زدایی کارهای خوب و موثری صورت گرفته و تفاوت بارز خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را با دوران قبل از انقلاب به عینه و واضح و روشن مشاهده می کنیم و به همت دولت تدبیر و امید کارهای خوب و ارزشمندی در شهرستان صورت گرفته است.

    گفتنی است  فرماندار داراب که به همراه جمعی از مدیران شهرستان داراب در بخش جنت حضور یافته بود ضمن شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس به بررسی مشکلات این بخش پرداخت.

    IMG_2756 (Copy) IMG_2777 (Copy) IMG_2806 (Copy) IMG_2857 (Copy)

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.