جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در جلسه مدیریت بحران در روستاها گفت: «با همکاری دهیاری ها شهرستان داراب به کارگاه سازندگی تبدیل شده است»

    شناسه : 1125 ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷ 739 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری داراب، قاسمپور؛ فرماندار داراب ضمن تشکر از زحمات دهیاران و شوراها بخاطر همراهی با دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به مردم و توسعه روستا، دهیاران و شوراها را مدیران روستا و بازوان توانمند مسئولین دانست و گفت:. «با همکاری دهیاری ها شهرستان داراب به کارگاه سازندگی تبدیل شده […]

    فرماندار داراب در جلسه  مدیریت بحران در روستاها گفت: «با همکاری دهیاری ها شهرستان داراب به کارگاه سازندگی تبدیل شده است»
    پ
    پ

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری داراب، قاسمپور؛ فرماندار داراب ضمن تشکر از زحمات دهیاران و شوراها بخاطر همراهی با دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به مردم و توسعه روستا، دهیاران و شوراها را مدیران روستا و بازوان توانمند مسئولین دانست و گفت:. «با همکاری دهیاری ها شهرستان داراب به کارگاه سازندگی تبدیل شده است»وی از دهیاران به عنوان مدیران بزرگ در جامعه کوچک روستاها نام برد و اظهار کرد: فعالیت دهیاران باید شکل مضاعفیبه خود بگیرد تا در نهایت منجر به ارتقای جایگاه روستاها شود.

    قاسمپور گفت: بعضی از شوراها به قوانین و مقررات و منافع و مصالح مردم در انجام کارهای عمرانی توجه نمی کنند این در حالی است که هیچوقت کار شورا نباید تعطیل شود و شورا ها باید حتما از مجاری قانونی عمل نمایند و در صورت نیاز از بخشداران یا فرماندار کمک بگیرند وگرنه در تخصیص اعتبار در پروژه های بعدی با مشکل مواجه میشوند.وی تاکید کرد تمام دهیاران باید از هر برخوردی با پیمان کارها احتراز نمایند و از طریق کانال ذیربط اقدام کنند.
    نماینده عالی دولت در داراب در ادامه اضافه کرد برای حمایت از فعالین بخش خصوصی اقدامات خوبی در بخش صنعت و معدن، کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی انجام شده و نوید داد هر روستایی که بتواند طرح سرمایه گذاری که توجیه اقتصادی داشته باشد را ارائه دهد علاوه بر تخصیص اعتبارات معمول، حمایت ویژه ای نیزاز محل اعتبارات شهرستان اخذ می نماید.
    وی در ادامه به تمرکز دهیاران بر رهنمودهای رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و تاکید نمود دهیاران باید تمام اهتمام خود را برای اقتصادی دانش بنیان و عدالت محور بدون تکیه بر نفت بکار بگیرند.
    در پایان فرماندار داراب با اشاره به اینکه شهرستان داراب تعدادی بالغ بر ۳۰۰ روستا دارد که مقام دوم استانی را در این خصوص دارد از نیازمندی های روستاها از قبیل مواردی چون ،نیاز به ماشین آلات (ماشین اتشنشانی و …)، آسفالت معابر، تخصیص چند هکتار برای پروژه های عمرانی از قبیل احداث پارک محلی، و خانه مسافر وتوسعه فعالیت های بهداشت و درمان مخصوصا در روستاهایی که خیرین فعال دارد جهت ساخت درمانگاهها ، در اختیار گذاشتن نیروهای امریه ای برای بخشداری هاوتوانمند سازی صندوق خرد روستاییان اشاره کرد.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “فرماندار داراب در جلسه مدیریت بحران در روستاها گفت: «با همکاری دهیاری ها شهرستان داراب به کارگاه سازندگی تبدیل شده است»”
    1. جناب فرماتدار زحمات دکتر احمدی را فراموش نکن همین دهیاران سالهای قبل دفتر کارشان تعطیل شده بود اما امروز به همت مردی که همه چیزش رادرطبق اخلاص کذاشته وشبانه روز درحال فعالیت وپیگیرامورات شهرستان هست .انصاف نیست درچنین جلساتی نامی ازایشان برده نشود جناب فرماندار مردم داراب مردم فهیمی هستند که گذشته شهر رادیده اند وحالاهم میبینند بگذار نامت بعنوان فرماندارعادل وشجاع درقلب مردم وتاریخ داراب ماندگارشود .
      کت

      • دوست عزیز من خود دهیارم و شاهد این بودم از زمان انتصاب آقای زارع خفری مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استان فارس و ضعیت دهیاری ها،پروژه های عمرانی روستاو روستاها ساماندهی شده و جا داره از همینجا از زحمات ایشان و مدیرکل محترم دفتر روستایی تشکر کرد.