جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر: باید تمام تلاش و هزینه هایمان را در امر پیشگیری متمرکز کنیم

    شناسه : 2188 ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴ 895 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار داراب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: راهکار اصلی جهت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استفاده از ظرفیت های بزرگ مردمی است و خود مردم، جوانان و نوجوانان باید به این اعتقاد برسند که اعتیاد بلای خانمان سوز است. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان […]

    فرماندار داراب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر: باید تمام تلاش و هزینه هایمان را در امر پیشگیری متمرکز کنیم
    پ
    پ

    فرماندار داراب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: راهکار اصلی جهت پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استفاده از ظرفیت های بزرگ مردمی است و خود مردم، جوانان و نوجوانان باید به این اعتقاد برسند که اعتیاد بلای خانمان سوز است.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که با حضور ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و اعضائ این کارگروه در فرماندار تشکیل گردید، اظهار داشت: هدف ما مصون سازی جامعه است، در دولت تدبیر و امید یک تغییری در نگرش مواد مخدر ایجاد شده و تاکید بر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر می باشد لذا خانواده ها و مسئولین در کنار هم باید وارد صحنه شده و با این پدیده شوم مبارزه کنند.
    نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: باید تمام تلاش و هزینه هایمان را در امر پیشگیری متمرکز کنیم و این محقق نمی شود مگر با همکاری همه دستگاهها و نهادها از جمله خانواده ها، روحانیون با تبلیغ در مراسمات، اساتید دانشگاهها و معلمین در کلاسهای درس و صدا وسیما با تبلیغ و پخش برنامه هایی در زمینه پیامد شوم مصرف مواد مخدر.
    IMG_4827فرماندار داراب در خصوص نقش استکبار جهانی در این خصوص بیان داشت: دنیای استکبار در جنگ نظامی و جنگ اقتصادی و بدنبال آن ایجاد تحریم های سخت نتوانستند بر کشور ما پیروز شوند پس تمام تلاششان را در بحث فرهنگی قرار داده اند تا از این راه بتوانند جوانان ما را مورد هدف قرار بدهند.
    قاسم پور یکی از اصلی ترین راه در پیشگیری از سوئ مصرف مواد مخدر ایجاد اشتغال دانست و افزود: یکی از اهداف دولت تدبیر و امید رسیدگی بیشتر به روستاها علی الخصوص روستاهای محروم می باشد که با پرداخت تسهیلات و ایجاد کارگاهها و صنایع بتواند با ایجاد اشتغال از آلوده شدن جوانان به مواد مخدر جلوگیری کند.
    در ادامه جلسه ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تشکر از فرماندار داراب، ایشان را یکی از موفق ترین فرمانداران استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: تلاش ما این است که در حوزه مواد مخدر انقلاب فرهنگی ایجاد کنیم بگونه ای که خانواده ها و هم چنین مسئولین از حساسیت امر آگاه شوند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.