پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در جلسه با مدیرعامل مخابرات استان فارس: اتصال فرودگاه داراب به فیبر نوری نیاز شهرستان است

    شناسه : 9388 ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹ 1194 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت: رفع مشکلات آنتن دهی موبایل وبالا رفتن کیفیت اینترنت و اعطای تلفن ثابت به روستاها و اتصال فرودگاه داراب به شبکه فیبر نوری نیاز امروز شهرستان است. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، علی مظفری فرماندار داراب، درجلسه ای با فرشید ایزدی مدیرعامل مخابرات استان فارس که […]

    فرماندار داراب در جلسه با مدیرعامل مخابرات استان فارس: اتصال فرودگاه داراب به فیبر نوری نیاز شهرستان است
    پ
    پ

    فرماندار گفت: رفع مشکلات آنتن دهی موبایل وبالا رفتن کیفیت اینترنت و اعطای تلفن ثابت به روستاها و اتصال فرودگاه داراب به شبکه فیبر نوری نیاز امروز شهرستان است.

    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، علی مظفری فرماندار داراب، درجلسه ای با فرشید ایزدی مدیرعامل مخابرات استان فارس که به دعوت فرماندار داراب و با هدف بررسی مشکلات شبکه ارتباطی و زیر ساخت مخابرات در شهرستان با رویکرد رفع مشکلات آنتن دهی در زمان انتخابات و شبکه تلفن همراه و ثابت به داراب سفر کرده بود، بیان داشت: باتوجه به در پیش رو بودن انتخابات در اسفند سال جاری بایستی به گونه ای برنامه ریزی شود که هرچه سریعتر کمبودها و مشکلات حوزه مخابرات و ارتباطات سیار برطرف شود.

    نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار نمود: برخی از ادارات و سازمانهای خدمات رسان همچون اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و صدا و سیما در نقاطی از شهرستان نیازمند استفاده از دکل مخابراتی جهت نصب موقت یا دائم تجهیزات فرستنده و گیرنده خود هستند که انتظار همکاری از مخابرات استان را داریم.

    مظفری تصریح کرد: اداره مخابرات داراب لیست تمام مناطق و روستاهای فاقد پوشش شبکه همراه وتلفن ثابت و مشکلات اینترنت را تهیه ودر اختیار مخابرات استان قرار دهد تا اقدام لازم صورت پذیرد.

    فرماندار افزود: تیمی از کارشناسان مخابرات و فرمانداری تعیین وبا همکاری بخشداران و دهیاران بازدید از تمام روستاها وآبادی های شهرستان در خصوص قابلیت آنتن دهی وتست ussd اقدام ونتیجه برای رفع مشکل به استانداری ومخابرات استان وشهرستان اعلام گردد.

    قابل ذکر است که : مقرر گردید برای اتصال فرودگاه داراب به شبکه فیبر نوری، مخابرات استان دوهزار متر کابل تهیه و فرمانداری نیز اعتبار حفر کانال را تأمین نماید و همچنین مقرر شد برای جابجایی شبکه در مکانهایی که پروژه های عمرانی و راهسازی اجرا می شود و نیاز به کابل دارد مخابرات استان در اسرع وقت کابل لازم و استاندارد تهیه و در اختیار مخابرات شهرستان قرار دهد همچنین نیز روستاهای فاقد تلفن ثابت در اولویت اعطای امکانات راه اندازی تلفن ثابت قرارگیرند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.