شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در جلسه انجمن کتابخانه ها:شهرداران هر چه سریعتر سهم نیم درصد کتابخانه ها را به حسابشان واریز نمایند

    شناسه : 1865 ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴ 658 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار گفت: جهت ارتقاء فرهنگ کتاب و مطالعه در بین جوانان و نوجوانان باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه انجمن کتابخانه ها ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان، […]

    فرماندار داراب در جلسه انجمن کتابخانه ها:شهرداران  هر چه سریعتر سهم نیم درصد کتابخانه ها را به حسابشان واریز نمایند
    پ
    پ

    فرماندار گفت: جهت ارتقاء فرهنگ کتاب و مطالعه در بین جوانان و نوجوانان باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه انجمن کتابخانه ها ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و تحقق منویات ایشان با کمک مسئولین تلاش خواهیم کرد تا کتاب و مطالعه در بین جوانان و نوجوانان و خانواده های آنان به یک فرهنگ تبدیل گردد.
    نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: با تلاش آموزش و پرورش یک روز در سال تحصیلی در مدارس المپیاد ورزشی برگزار می گردد و تمامی دانش آموزان در هر رشته ای که دوست دارند در این المپیاد ورزشی شرکت می کنند و ان شاالله این به یک فرهنگ ورزشی تبدیل خواهد شد.
    وی در ادامه افزود: برای ارتقاء فرهنگ کتاب و مطالعه نیز باید ساعات خاصی را در مدارس از جمله مدارس ابتدایی به این امر اختصاص دهیم.
    قاسم پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طبق قانون شهرداران و شوراها باید نیم درصد از درآمد خود را به حساب کتابخانه ها واریز نمایند که در این خصوص تنها شهرداری دوبرجی بصورت کامل اقدام نموده و از دیگر شهرداران می خواهم که هر چه سریعتر سهم نیم درصد کتابخانه ها را به حسابشان واریز نمایند.
    فرماندار اظهار داشت: لازم است در روستاهای بزرگ کتابخانه راه اندازی و ساختمانهای بلا استفاده ادارات در اختیار کتابخانه ها قرار گیرد.
    در ادامه حاضرین در جلسه نظرات و مستندات خود را جهت ارتقاء فرهنگ مطالعه در بین جوانان و نوجوانان ارائه نمودند.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “فرماندار داراب در جلسه انجمن کتابخانه ها:شهرداران هر چه سریعتر سهم نیم درصد کتابخانه ها را به حسابشان واریز نمایند”
    1. من یار مهربانم