پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرماندار داراب در نشست خبری به مناسبت هفته دولت: افتتاح ۱۰۷ پروژه در هفته دولت در داراب/ مسوولان وظیفه دارند، مردم و جامعه را به نظام و دولت امیدوارتر کنند

    شناسه : 4198 ۰۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷ 670 بازدید ارسال توسط :

      فرماندارگفت: جایگاه خبرنگاران و رسانه ها  بعنوان سفیران آگاهی و دانایی و امین مردم، در تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید بی بدیل می باشد و کلید طلایی توسعه محسوب می شوند. به گزارش عصر داراب نیوز؛ عبدالرضا قاسم پور  فرماندار داراب در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره […]

    فرماندار داراب در نشست خبری به مناسبت هفته دولت: افتتاح ۱۰۷  پروژه در هفته دولت در داراب/ مسوولان وظیفه دارند، مردم و جامعه را به نظام و دولت امیدوارتر کنند
    پ
    پ

     

    فرماندارگفت: جایگاه خبرنگاران و رسانه ها  بعنوان سفیران آگاهی و دانایی و امین مردم، در تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید بی بدیل می باشد و کلید طلایی توسعه محسوب می شوند.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ عبدالرضا قاسم پور  فرماندار داراب در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرا رسیدن هفته دولت،گفت: اخلاص شهیدان، این کشور را حفظ کرده است و ما برای حفظ این دستآوردها باید اخلاص در عمل را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان، با اشاره به رویکرد و دیدگاه و باور دولت تدبیر و امید به رسانه ها، افزود: نگاه دولت یازدهم به مطبوعات و رسانه‌ها و خبرنگاران نگاهی از سر اعتقاد و ایمان است، چرا که این دولت این بخش از جامعه را در جایگاه نقاد و بازوی انعکاس دستاوردها به عنوان یار و همراه خود در توسعه و پیشرفت کشور شریک می‌داند.

    فرماندار شهرستان داراب، هفته دولت را بهترین فرصت برای مسئولان اجرایی براي اطلاع ‌رساني و تبيين فعاليتهاي دولت تدبيــر و اميد دانست گفت: مسولان وظیفه دارند با گره گشایی از مشکلات؛ مردم و جامعه را به نظام و دولت امیدوارتر کنند واعتماد مردم رابه دولت و نظام بالا ببرند.

    فرماندار داراب  با اشاره به شعار راهبردی هفته دولت تحت عنوان آرامش و امید در خصوص پروژه هایی که در هفته دولت افتتاح خواهند شد گفت:  در هفته دولت بیش از  ۱۰۷طرح با اعتباری  حدود ۵۷ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهرستان داراب به بهره برداری می رسد که از این طرح ها ۱۰۱طرح دولتی با اعتبارحدود۵۲ میلیارد تومان و۶ طرح بخش خصوصی با اعتباری حدود۵ میلیارد تومان می باشد.

    قاسم پور با اشاره افتتاح قطعه دوم بزرگراه داراب به شیراز گفت: از مهمترین طرح هایی که در هفته دولت  در  داراب افتتاح می شود  ۸ کیلومتر بزرگراه از پلیس راه تا دوراهی زرین دشت با اعتبار ۱۵میلیارد تومان است.

    نماینده عالی دولت در خصوص طرح های گاز رسانی گفت: قبلا در داراب فقط شش روستا گاز دار بودند ولی دراین دوسال و در دولت تدبیر و امید ۲۱روستا گاز دار شدند وعملیات گازرسانی به ۷۲روستا آغاز یا در دست اقدام است و گاز رسانی به ۸  روستا با اعتبار ۶ میلیارد و پانصد میلیون .

    وی در خصو پروژه های حوزه سلامت گفت: در حوزه سلامت در بیمارستان اول و دوم تا کنون ۷۰میلیارد تومان هزینه شده و۴۰ میلیارد تومان نیز برای ادامه عملیات بیمارستان دوم   در حال هزینه شدن  است. همچنین  راه اندازی ام آر ای بیمارستان با اعتبار۶ میلیارد وپانصد میلیون تومان  از دست آوردهای مهم حوزه سلامت در داراب است.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “فرماندار داراب در نشست خبری به مناسبت هفته دولت: افتتاح ۱۰۷ پروژه در هفته دولت در داراب/ مسوولان وظیفه دارند، مردم و جامعه را به نظام و دولت امیدوارتر کنند”
    1. سلام….چطور هفته ی دولتی شد که تا حالا ده بیست تا بیشتر هفته ی دولت مردم فورگ میگن آب ودرمان ودارو ولی اثری ازش,نیست
      ازدولت احمدی نزااد و روحانی یه تکه مردم گله دارن ولی …….