پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فایل پی دی اف کتاب شیراز “شکوه ماندگاری پارس” نوشته علیرضا جباری منتشر شد

    شناسه : 7175 ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱ 2006 بازدید ارسال توسط :

    علیرضا جباری دانش آموز ۱۰ ساله دارابی طی مدت ۳سال موفق شد در سن ۱۳سالگی کتاب “شیراز شکوه ماندگاری پارس” را تالیف کند. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ این نویسنده نوجوان دارابی اخیراً برای سهولت دست یابی به این کتاب اقدام به انتشار فایل پی دی اف آن نموده  است. وی هم […]

    فایل پی دی اف کتاب شیراز “شکوه ماندگاری پارس” نوشته علیرضا جباری منتشر شد
    پ
    پ

    علیرضا جباری دانش آموز ۱۰ ساله دارابی طی مدت ۳سال موفق شد در سن ۱۳سالگی کتاب “شیراز شکوه ماندگاری پارس” را تالیف کند. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ این نویسنده نوجوان دارابی اخیراً برای سهولت دست یابی به این کتاب اقدام به انتشار فایل پی دی اف آن نموده  است.

    وی هم اکنون (سال۹۶) با داشتن هفده سال و با خلق اثری در ۱۳ سالگی عنوان “جوان ترین نویسنده کشور” را به خود اختصاص داد. علیرضا جباری اهل و ساکن داراب از استان فارس می باشد و هم اکنون در زمینه های خبرنگاری، کتاب جدید، کاراهای فرهنگی(برنامه)، اجرای دکلمه در برنامه ها و راهنمای گردشگر، فعالیت دارد و همچنین هم اکنون (سال۹۶)، سال آخر دبیرستان در رشته ریاضی_فیزیک می باشد.

    علیرضا جباری به خبرنگار عصر داراب نیوز گفت:  افتخار می کنم که اهل داراب کهن می باشم و امیدوارم که هرچه زودتر، شهرم به جایگاه واقعی خود در منطقه و کشور دست پیدا کند و من برای خدمتگزاری به شهرم آماده ام و اهداف خیلی بزرگی دارم که امیدوارم هرچه زودتر به آن ها دست پیدا کنم.

    وی در معرفی این کتاب گفت:  کتاب “شیراز شکوه ماندگاری پارس”به معرفی آثار باستانی، اماکن مذهبی ، آرامگاه های تاریخی و مذهبی شیراز می پردازد که در طی مدت ۲سال تألیف شد. از زمانی که نوشتن این کتاب شروع شد، بنا بر این بود که ۹۰٪ این کتاب در فضای مجازی نشر شود.

    کتاب بعدی علیرضا جباری با نام “زخم” می باشد که به زودی برای گرفتن مجوز انتشار اقدام می شود.  به گفته وی؛ انشالله در اواسط سال۹۶ رونمایی خواهد شد.
    به دلیل نوشتن کتاب در سن ۱۳سالگی ، علیرضا جباری توسط شهرداری و شورای شهر به عنوان جوان ترین نویسنده ی داراب و کشور معرفی شد. علیرضا جباری عضو انجمن مولفان جوان کشور (در فضای محازی) می باشد.

    کتاب “شیراز شکوه ماندگاری پارس” نوشته علیرضا جباری از اینجا دانلود کنید

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.