جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • علی مظفری در آئین تودیع خود گفت: الان که از داراب می روم از هیچ کس ناراحت نیستم و تا پایان عمر خودم را یک دارابی می دانم/ بیش از یک ششم چهار خطه های استان در شهرستان داراب در حال اجراست

    شناسه : 11924 ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 2268 بازدید ارسال توسط :

    آئین تکریم و معارفه فرماندا ویژه شهرستان داراب با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در روز شنبه ۱۲ مهرماه ۹۹ در سالن آمفی تأتر داراب برگزار شد. به گزارش عصر داراب نیوز؛ علی مظفری فرماندار پیشین شهرستان داراب  در آئین خدا حافظی و تودیع خود ضمن عرض خیر مقدم به همه حاضران، به مشکلاتی […]

    علی مظفری در آئین تودیع خود گفت: الان که از داراب می روم از هیچ کس ناراحت نیستم و تا پایان عمر خودم را یک دارابی می دانم/ بیش از یک ششم چهار خطه های استان در شهرستان داراب در حال اجراست
    پ
    پ

    آئین تکریم و معارفه فرماندا ویژه شهرستان داراب با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در روز شنبه ۱۲ مهرماه ۹۹ در سالن آمفی تأتر داراب برگزار شد.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ علی مظفری فرماندار پیشین شهرستان داراب  در آئین خدا حافظی و تودیع خود ضمن عرض خیر مقدم به همه حاضران، به مشکلاتی که در دوره مدیریتی داشت اشاره کرد و گفت: در این ایامی که در این شهرستان حضور داشتم شاهد حوادث تلخ و ناگواری بودیم؛ ویروس منحوس کرونا که وارد شهرستان ما شد؛ شاهد همراهی همه عزیزان مخصوصا بازاریان عزیز در مورد ویروس کرونا بودیم. مردم و قوای نظامی و همه با تمام قوا ورود کردند. الان هم نسبت به همه شهرستان های دیگر آمار بهتری داریم.

    علی مظفری افزود: مسئله بعدی که تلخ بود افزایش قیمت بنزین بود و مردم هم مثل بقیه شهرهای دیگر معترض بودند و به خیابان آمدند. از اینکه مردم به خیابان آمدند برای ما تلخ بود ولی از اینکه به کسی آسیب نرسید خوشحال هستم.

    وی با اشاره به برگزاری انتخابات در دوران مدیریت خود گفت: در دوران من انتخابات برگزار شد. من همیشه اعلام می کردم صیانت از آرای مردم وظیفه ما است. فرقی نمی کند اصولگرا رأی بیاورد یا اصلاح طلب یا مستقل. وظیفه ما حفظ و صیانت از آرای مردم بود. از هیچ کوشش و تلاشی برای برگزاری یک انتخابات سالم و صحیح دریغ نکردم و هیچ کاندیدایی اعتراض نکرد.

    فرماندار سابق داراب در ادامه به برخی از پروژه های عمرانی که در مدت تصدی فرمانداری ویژه داراب اجرا شده بود از جمله آبرسانی از سد رودبال به داراب، فاضلاب داراب و روستای لایزنگان، احداث چاههای آب شرب روستایی، کد دار شدن راه آهن، تکمیل درمانگاه تأمین اجتماعی و تهیه تجهیزات، جذب پزشک فوق تخصص برای اولین بار و  اخذ مجوز سه ناحیه صنعتی در رستاق، فورگ و فسارود اشاره کرد و گفت: بیشترین پروژه های عمرانی در استان فارس در این شهرستان یا به بهره برداری رسید یا در حال بهره برداری است. بیش از یک ششم چهار خطه های استان در شهرستان داراب است. اخذ مجوز بیمارستان فورگ و جنت شهر و در اجرای پروژه های گازرسانی اقدامات خوبی صورت گرفت.

    وی در پایان مراسم گفت: الان که می روم از هیچ کس ناراحت نیستم و تا پایان عمر خودم را یک دارابی می دانم. از همه عزیزان تقدیر و تشکر دارم و ان شالله این مسیر توسعه ادامه داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.