پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • عسکری رئیس اداره صمت داراب: بیش از ۳۰ تن روغن در دی ماه در داراب توزیع شده است

    شناسه : 12238 ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ 936 بازدید ارسال توسط :

    کمبود روغن خوراکی و گرانی ناشی از آن یکی از معضلات امروز مردم در شهرستان داراب است. نصرت عسکری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب به برخی دلایل کمبود و صف های طولانی برای دریافت روغن پاسخ داد. عسکری در خصوص میزان روغن توزیع شده در شهرستان گفت: […]

    عسکری رئیس اداره صمت داراب: بیش از ۳۰ تن روغن در دی ماه در داراب توزیع شده است
    پ
    پ

    کمبود روغن خوراکی و گرانی ناشی از آن یکی از معضلات امروز مردم در شهرستان داراب است.

    نصرت عسکری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب به برخی دلایل کمبود و صف های طولانی برای دریافت روغن پاسخ داد.

    عسکری در خصوص میزان روغن توزیع شده در شهرستان گفت: از اولیل دی ماه بالغ بر ۳۰ تن روغن از منطقه قلاتویه در بخش فورگ تا شهرک فجر در بخش فسارود با نظارت کامل این اداره انجام شده است.

    رئیس اداره صمت داراب با اشاره به عدم توزیع روغن از طریق سایت darabgerd.ir همانند برنج و شکر با ثبت نام سرپرست خانوار گفت: برنج و شکر جزء کالاهای تنظیم بازار است و مستقیم در اختیار ارگانهای مربوطه قرار می گیرد اما با توجه به اینکه روغن توسط شرکت های شخصی تولید شده باز هم تمام تلاش صمت این بوده که به تمام مناطق شهرستان داراب سهمیه تعلق گیرد و طبق قانون فقط در اختیار فروشگاه هایی قرار گرفته که مجوز داشته اند؛ لذا عده ای که شاکی هستند که سهمیه ای به آنها تعلق نگرفته تنها دلیلش این بوده که اسامی آنها در لیست مجاز فعالیت اتحادیه صنف فروشندگان مواد غذایی نبوده است.

    عسکری در خصوص دریافت بخشی از سهمیه اصناف که کار طبخ انجام می دهند بیان داشت: ۶۹ تن سهمیه از استان جهت صنف های طبخ مواد غذایی گرفته ایم که تا کنون ۲۰ تن آن بدست ما رسیده و در اختیار رستوران ها و… قرار گرفته است.

    رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت داراب استفاده از اپلیکیشن های فروشگاهی برای دریافت روغن را بجای تشکیل صف های طولانی به مردم توصیه کرد و افزود: با توجه به رایزنی های انجام شده، فروشگاه های زنجیره ای توزیع محصول را خودشان بعهده گرفته اند و اگر اداره بازرگانی به این فروشگاه ها فشاری وارد کند همین مقدار سهمیه روغن نیز وارد شهرستان نخواهد شد از مردم درخواست می کنیم که ابتدا نسبت به نیاز مصرف روزانه اقدام به خرید روغن خوراکی کنند تا این حباب به وجود آمده از بین برود چرا که رد شدن از مشکل به وجود آمده قطعا نیازمند همکاری مردم نیز می‌باشد؛ همچنین با توجه به راه اندازی اپلیکیشن های مواد غذایی توسط فروشگاه های زنجیره ای بهتر است به جای ایجاد صف های طولانی از اپلیکیشن های موجود خرید خود را انجام دهند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.