جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • عزاداری مردم داراب در شب و صبح عاشورا بصورت زنده از شبکه های تلویزیونی پخش می شود

    شناسه : 1551 ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 797 بازدید ارسال توسط :

    مراسم عزاداری مردم داراب در سوگ  سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از شبکه فارس و شما بصورت مستقیم پخش خواهد شد . فرماندار داراب به خبرنگار عصر داراب گفت؛ امسال هم مراسم عزاداری مردم داراب در شب عاشورا یعنی جمعه شب و صبح عاشورا در روز شنبه از صدا و سیمای مرکز فارس […]

    عزاداری مردم داراب در شب و صبح عاشورا  بصورت زنده از شبکه های تلویزیونی پخش می شود
    پ
    پ

    مراسم عزاداری مردم داراب در سوگ  سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از شبکه فارس و شما بصورت مستقیم پخش خواهد شد .

    فرماندار داراب به خبرنگار عصر داراب گفت؛ امسال هم مراسم عزاداری مردم داراب در شب عاشورا یعنی جمعه شب و صبح عاشورا در روز شنبه از صدا و سیمای مرکز فارس و شبکه تلویزیونی شما بصورت مستقیم پخش خواهد.

    وی در ادامه افزود: پخش مستقیم این مراسم از محل ورود دسته های عزاداری در امامزاده ابوالقاسم  صورت خواهد گرفت البته با توجه به اینکه واحد سیار  صدا و سیما برای پوشش تلویزیونی در داراب مستقر شده امکان دارد  تصاویر این مراسم به غیر از امامزاده  از سایر محل ها و هیئات نیز گرفته شود . این مراسم برای دومین بار از سال گذشته بصورت مستقیم از شبکه های تلویزیونی کشور پخش می شود.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.