پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • طرح کارت پارک حاشیه ای الکترونیکی در معابر شهر از ۱۲ بهمن ماه اجرایی می شود

    شناسه : 10218 ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 1175 بازدید ارسال توسط :

    طرح کارت پارک حاشیه ای الکترونیکی در معابر شهر داراب از مورخ ۹۸/۱۱/۵ به صورت ارشادی استارت خورده و از شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۲ فعالیت خود را آغاز می کند. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری داراب طی اطلاعیه ای در خصوص راه اندازی طرح کارت پارک حاشیه […]

    طرح کارت پارک حاشیه ای الکترونیکی در معابر شهر از ۱۲ بهمن ماه اجرایی می شود
    پ
    پ

    طرح کارت پارک حاشیه ای الکترونیکی در معابر شهر داراب از مورخ ۹۸/۱۱/۵ به صورت ارشادی استارت خورده و از شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۲ فعالیت خود را آغاز می کند.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری داراب طی اطلاعیه ای در خصوص راه اندازی طرح کارت پارک حاشیه ای الکترونیکی در معابر شهر داراب اعلام کرد این طرح از مورخ ۹۸/۱۱/۵ به صورت ارشادی استارت خورده و از شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۲ فعالیت خود را آغاز می کند.

    متن اطلاعیه سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری داراب بدین شرح است:

    در راستای مدیریت تقاضای پارک حاشیه ایی، ساماندهی ترافیک در بافت مرکزی شهر، جلوگیری از پارک غیر ضروری، استفاده حداکثری از ظرفیت معابر و… ضمن اخذ مجوزات قانونی با همکاری پلیس محترم راهور اقدام به راه اندازی طرح کارت پارک حاشیه ای الکترونیکی در معابر شهر داراب نموده است که این طرح مورخ ۹۸/۱۱/۵ به صورت ارشادی استارت خورده و از شنبه مورخ ۹۸/۱۱/۱۲ به صورت رسمی فعالیت خود را در فاز نخست خیابان ۲۲ بهمن و در فازهای بعدی خیابان های رجایی و انشعابات از ساعت ۸ الی ۱۳ و ۱۶ الی ۲۱ به استثناء روزهای تعطیل آعاز مینماید.

    لازم بذکر میباشد جهت رفاه حال همشهریان محترم، آن دسته از افراد که برچسب الکترونیکی کارت پارک تهیه و نصب نمایند.(توسط پارکبان های مستقر در محل) توقف به مدت ۳۰ دقیقه نخست رایگان و در صورت توقف مازاد بر نیم ساعت، هزینه یک ساعت لحاظ و توسط پارکبان های مجهز به دستگاه به صورت خودکار از شارژ لیبل الکترونیکی نصب شده بروی شیشه جلو راننده کسر میگردد. هزینه توقف تا ۳۰ دقیقه رایگان و توقف مازاد بر ۳۰ دقیقه مبلع هزار تومان و هزینه مازاد بر یک ساعت مجددا هزار تومان اضافه میگردد.

    توقف بیش از سه ساعت ممنوع و وسیله نقلیه مشمول جریمه توقف ممنوع توسط پلیس راهور مستقر در محل میگردند. امید است با همکاری شما شهروندان محترم در جهت افزایش فرهنگ رانندگی و ترافیکی، شاهد بوجود آمدن شهری آرام، رانندگی روان و به دور از حوادث ترافیکی باشیم.

    با تشکر سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری داراب

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.