چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ 9 شوال 1445 Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • شهرداری فدامی به یک خرامه ای رسید؛ هادی ایزدی شهردار فدامی شد

    شناسه : 410 ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 1355 بازدید ارسال توسط :

    جلسه تودیع و معارفه شهردار اران قدیم و جدید فدامی در سکوت کامل و با حضور فرماندارداراب ، ۲ تن از کارکنان دفتر امور شهری استانداری فارس و اعضا شورای اسلامی فدامی در فرمانداری داراب برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه تودیع و معارفه شهردار […]

    شهرداری فدامی به یک خرامه ای رسید؛ هادی ایزدی شهردار  فدامی شد
    پ
    پ

    جلسه تودیع و معارفه شهردار اران قدیم و جدید فدامی در سکوت کامل و با حضور فرماندارداراب ، ۲ تن از کارکنان دفتر امور شهری استانداری فارس و اعضا شورای اسلامی فدامی در فرمانداری داراب برگزار شد.
    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه تودیع و معارفه شهردار فدامی که با حضور دو تن از کارشناسان دفتر امور شهری و روستایی استانداری فارس و اعضائ شورای شهر فدامی در فرمانداری تشکیل گردید اظهار داشت: با عنایت به این امر که شهرستان داراب مستعد برخی آسیب ها و جرائم است. متولیان امر علی الخصوص شهرداران باید مسائل فرهنگی و اجتماعی را در اولویت بیشتری نسبت به کارهای عمرانی قرار دهند.
    نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به پتانسیل های بخش فورگ گفت: شهرستان داراب بویژه بخش فرگ از پتانسیل بالایی در بخش کشاورزی و گردشگری برخوردار است و می طلبد که شهردار محترم و تمام مسئولین شهرستان با همکاری و تعامل با هم در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت ، و با کار جهادی از تمام قابلیتهای بالقوه و منحصر به فرد بخش فورگ در جهت توسعه منطقه و ایجاد اشتغال و رفاه مردم استفاده نمایند.
    وی در ادامه بیان داشت: ایجاد غرفه های صنایع دستی و فراهم آوردن زیرساختارهای گردشگری و سیاحتی برای جهانگردان و مسافران، جاذبه های توریستی شهرستان را دو چندان می نماید و بدین وسیله سطح اشتغالزایی را در شهرستان ارتقا خواهد یافت.
    در این جلسه هادی ایزدی با اکثریت آراء اعضا شورای شهر فدامی بعنوان شهردار جدید معرفی و از خدمات رضایی شهردار سابق تقدیر شد. هادی ایزدی متولد خرامه است و لیسانس علوم سیاسی دارد. وی قبلا به عنوان مدیر عامل شرکت خدمات بیمه ای البرز توانای پارس مشغول فعالیت بوده است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.