سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • شمار جان باختگان ایرانی حادثه جمرات به ۲۲۸ تن افزایش یافت/نام حاجی دارابی(حاج حسین استخری) در میان جان باختگان منا

    شناسه : 1200 ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 741 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس سازمان حج و زیارت از افزایش شهدای فاجعه منا به ۲۲۸ نفر خبر داد. اوحدی با اشاره به جست و جوهای اولیه دو تیم تحقیق سازمان حج و زیارت گفت: در ابتدای امر ۱۲۰۰ جان باخته را در سردخانه بزرگ مکه مستقر کردند که با […]

    شمار جان باختگان ایرانی حادثه جمرات به ۲۲۸ تن افزایش یافت/نام حاجی دارابی(حاج حسین استخری) در میان جان باختگان منا
    پ
    پ

    به گزارش عصر داراب به نقل از خبرگزاری مهر، رئیس سازمان حج و زیارت از افزایش شهدای فاجعه منا به ۲۲۸ نفر خبر داد.
    اوحدی با اشاره به جست و جوهای اولیه دو تیم تحقیق سازمان حج و زیارت گفت: در ابتدای امر ۱۲۰۰ جان باخته را در سردخانه بزرگ مکه مستقر کردند که با حضور تیم های تحقیقاتی سازمان حج و زیارت، تعداد ۱۶۹ جان باخته شناسایی شدند.
    وی افزود: کار انتقال این جان باختگان به ایران در حال انجام است که امیدوارم هر چه زودتر شاهد انتقال این جان باختگان به کشور باشیم.
    رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به انتقال اجساد جدید به سردخانه مرکزی گفت: از دیروز ۲۱ کانتینر بزرگ اجسادی را به سردخانه مرکزی منتقل کردند که در هر کدام از این کانتینرها بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ جان باخته است.
    اوحدی ادامه داد: کار بررسی این کانتینرها به دلیل تعداد بالای جان باختگان و کشورهایی که به دنبال مفقودان خود هستند، به سختی انجام می شود، به طوری که تاکنون ۲ کانتینر را به طور کامل بررسی و شناسایی کردیم.
    رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آخرین آمار فوتی ها و مفقودان فاجعه منا گفت: متاسفانه آمار کشته شدگان ایرانی به ۲۲۸ نفر رسیده است و تعداد گم شدگان نیز ۲۴۶ زائر است.
    وی افزود: در حال حاضر ۲۷ مجروح داریم که در حال مداوا هستند.
    بنا بر لیست منتشر شده از طرف پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت نام حاج حسین استخری در لیست جان باختگان حادثه دلخراش رمی جمرات قرار دارد. پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب این مصیبت را به خانواده های داغدار تسلیت عرض می نماید. اطلاعات بیشتر در خصوص زمان و مکان تشیع پیکر آن عاشق به یار پیوسته متعاقباً به اطلاع خواهد رسید.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “شمار جان باختگان ایرانی حادثه جمرات به ۲۲۸ تن افزایش یافت/نام حاجی دارابی(حاج حسین استخری) در میان جان باختگان منا”
    1. ضمن ابرازهمدردی بابازماندگان حادثه تلخ منا، عروج عارفانه مهاجر الی الله استاد گرانقد رو معلم اخلاق خدمت خانواده بزرگ استخری، دامادهای آنمرحوم بالاخص مهندس فرشید درستکار وملت شریف ایران تسلیت باد