سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2000 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • ششمین نشست هم اندیشی دارابی های مقیم تهران برگزار شد/ استان دارابگرد گزینه پیشنهادی آینده برای تقسیم فارس

    شناسه : 11769 ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 1146 بازدید ارسال توسط :

    ششمین نشست هم اندیشی دارابی ها و زرین دشتی های  مقیم تهران  با حضور  دکتر عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل انجمن دوستداران توسعه پایدار، نماینده رزمندگان داراب و تنی چند از مسئولین کشوری و لشکری در مجتمع فرهنگی تفریحی هویزه در روز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه در تهران […]

    ششمین نشست هم اندیشی دارابی های مقیم تهران برگزار شد/ استان دارابگرد گزینه پیشنهادی آینده برای تقسیم فارس
    پ
    پ

    ششمین نشست هم اندیشی دارابی ها و زرین دشتی های  مقیم تهران  با حضور  دکتر عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل انجمن دوستداران توسعه پایدار، نماینده رزمندگان داراب و تنی چند از مسئولین کشوری و لشکری در مجتمع فرهنگی تفریحی هویزه در روز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه در تهران برگزار گردید.

    در این مراسم ابتدا سید قاسم حسینی دبیر انجمن تهران، توضیحاتی در خصوص اهداف تشکیل انجمن و فعالیت های انجام شده توسط اعضا  در تهران ارائه کرد.
    در ادامه دکتر عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت گفت: به اعتقاد من ظرفیت نمایندگی مجلس ظرفیت خوبی است اما بسیار گذراست و خیلی زود می گذرد، باید با یک برنامه ریزی صحیح در قالب برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت حرکت کنیم هر چند بنده چنین برنامه ای را برای خودم تدوین کرده ام؛ اما به کمک شما نیازمندم، من دستم را در راستای کمک به این شهرستان کهن به سوی شما دراز می کنم.

    وی با ضروری دانستن تشکیل کارگروه در تهران گفت:در حال حاضر همه ما پتانسیل ها، عقب ماندگی ها و نارسایی ها را می دانیم و تا کنون به برخی هنوز ورود نکرده ایم. لازم است تا در مرکز کارگروه های مختلف تشکیل و گزارش کار بگیرید و به بگوئید که کجاها باید ورود کنیم و ایرادها کجاست. تمام اقشار مردم به نماینده مراجعه می کنند و گاهی آنقدر مراجعه زیاد است که فرصت پاسخگویی نیست و در واقع فرصت نمی کنی تا فکر کنی و اینجاست که باید اتاق فکری شکل بگیرد و فضایی ایجاد کند تا اتفاقات خوبی در شهرستان بیفتد. یقینا ایده و انگیزه ای که در شما وجود دارد می تواند مثمر ثمر واقع گردد و ظفیت های بالاقوه را به بالفعل در بیاورد.

    در ادامه تعدادی از اعضا در خصوص اقدامات انجام شده جهت رفع مشکلات دوشهرستان گزارش هایی ارایه کرده و سپس در خصوص موارد مهمی چون فرودگاه، راه آهن و… بحث و تبادل نظر کردند، همچنین نماینده های اقشار مختلف مردم و NGO ها به تحقق درخواستهایی از جمله : احداث راه آهن و بزرگ راهها، راه اندازی فرودگاه، ارتقاء ادارات، ارتقاء دانشکده پیراپزشکی به علوم پزشکی و رفع مشکلات در حوزه های اشتغال و…. تاکید کردند.
    همچنین  مقرر گردید ضمن پیگیری جهت رفع مشکلات مردم و تحقق موارد مهم، با توجه به سوابق تاریخی، موقعیت، وسعت و جمعیت ۳۰۰ هزار نفری داراب و حومه و سایر آیتمهای شهرستان، جهت تکمیل طرح توجیهی استان دارابگرد که از درخواست های تعداد زیادی از مردم داراب می باشد و اقدامات اولیه در این خصوص نیز انجام

    شده، با پیگیری و همکاریهای مردم و مسئولین اقدام شود.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.