جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سومین مراسم تجلیل از ستارگان علمی برگزار شد/ فرماندار داراب: به تک رقمی ها ۱۰ سکه و به ۲ رقمی ها ۵ سکه اهدا می کنم/ فیروزی رئیس آموزش و پرورش: به رتبه های تک رقمی پراید اهدا می کنیم

    شناسه : 6801 ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 1650 بازدید ارسال توسط :

    در مراسمی که به همت اداره آموزش و پرورش داراب و با حضور فرماندار ،امام جمعه، مدیر و معاونین آموزش و پرورش، دانش آموزان موفق در کنکور سراسری و خانواده های آنها برگزار شد، از دانش آموزان موفق در کنکور سرارسری که حائز رتبه های برتر شده بودند، تجلیل شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری […]

    سومین مراسم تجلیل از ستارگان علمی برگزار شد/ فرماندار داراب: به تک رقمی ها ۱۰ سکه و به ۲ رقمی ها ۵ سکه اهدا می کنم/ فیروزی رئیس آموزش و پرورش: به رتبه های تک رقمی پراید اهدا می کنیم
    پ
    پ

    در مراسمی که به همت اداره آموزش و پرورش داراب و با حضور فرماندار ،امام جمعه، مدیر و معاونین آموزش و پرورش، دانش آموزان موفق در کنکور سراسری و خانواده های آنها برگزار شد، از دانش آموزان موفق در کنکور سرارسری که حائز رتبه های برتر شده بودند، تجلیل شد.

    به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز،فرماندار داراب در مراسم جشن ستارگان علمی، برگزاری چنین جلساتی را مهم دانست و افزود: امروز آموزش و پرورش در همه عرصه ها حرفی برای گفتن دارد. چنین جلساتی برای شناسایی و هدایت استعدادهای برتر ضرورت دارد، امروز وظیفه داریم به دانش آموزان کمک کنیم؛ چراکه برای پیروزی بر استکبار اساسی ترین وسیله علم و دانش است.

    قاسمپور در ادامه افزود: تلاش دانش آموزان به همراه حمایت معلمان و اولیا قابل تقدیر است. اگر تلاش های فراوان فرهنگیان و همینطور والدین نبود دانش آموزان به این موفقیت نمی رسیدند. من قطعا با اهدای لوح و هدایایی از آنها تقدیر خواهم کرد.

    فرماندار داراب با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا عنوان کرد: مشارکت حداکثری و با شکوه مردم در انتخابات ۲۹ اردیبشهت ماه، آرامش و امنیت ملی را نصیب مردم می کند. همه باید انتخابات حضور پررنگی داشته باشند.

    قاسمپور در پایان قول داد تا به دانش آموزتنی که رتبه تک رقمی کسب کنند ۱۰ سکه و رتبه های ۲ رقمی ۵ سکه بهار آزادی اهدا کند.

    رئیس اداره آموزش و پرورش داراب  نیز در سومین جشنواره تجلیل از ستارگان علمی شهرستان داراب، توجه به نخبگان را یکی از اهداف برگزاری مراسم اعلام کرد و گفت: هر کشوری که بخواهد پیشرفت کند باید به نخبگان، برترین های کنکور سراسری و امتحانات نهایی توجه ویژه ای داشته باشد. نیروهای انسانی سرمایه های عظیمی هستند که باید ثروت ها را برای آنها هزینه کرد.

    وی افزود: دومین هدف از برگزاری این مراسم ایجاد انگیزه در دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی و پایه سوم است. اگر ببینند  دانش آموزانی که موفق شدند در همین مدرسه درس خوانده اند، برای موفقیت تلاش خواهند کرد.

    فیروزی اهمیت دادن به کار آموزش و پرورش را سومین هدف عنوان کرد و گفت: می خواهیم به خانواده ها بگوییم به دانش آموزان توجه کنند؛ هر کاری که بخواهیم انجام دهیم باید اول آموزش دهیم.

    رئیس اداره آموزش و پرورش در این مراسم با ارائه گزارشی از موفقیت های سه سال گذشته این ادراه گفت: در کنکور سراسری۹۲-۹۳ تعداد۱۸ نفر از دانش آموزان رتبه زیر ۸۰۰۰ کسب کردند این رقم در سال ۹۳-۹۴ به ۲۳ نفر افزایش یافت. در سال ۹۴-۹۵  تعداد ۳۴ دانش آموز رتبه زیر ۸۰۰۰ کسب کردند و ۴ نفر  هم  رتبه زیر  کشوری ۱۰۰۰ دست پیدا کردند. در کنکور فنی نیز در سال ۹۴-۹۵، ۹۵ نفر به رتبه زیر ۵۰۰ رسیدند.

    وی  در پایان ضمن تشکر از همه افزود: دانش آموزانی که در کنکور رتبه تک رقمی کسب کنند ماشین پراید، رتبه دو رقمی هزینه سفر به حج عمره و رتبه زیر ۱۰۰۰ هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.