چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2005 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سومین بیمار کرونایی داراب شناسایی شد

    شناسه : 10752 ۰۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 1836 بازدید ارسال توسط :

    کرونا همچنان در حال گسترش است و روز به روز بر تعداد مبتلایان این بیماری افزوده می شود. قاسم زاهدانی رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب از مثبت شدن تست کرونای یک نفر دیگر در داراب خبر داد و گفت: متأسفانه تست سومین بیمار مشکوک به کرونا که یک […]

    سومین بیمار کرونایی داراب شناسایی شد
    پ
    پ

    کرونا همچنان در حال گسترش است و روز به روز بر تعداد مبتلایان این بیماری افزوده می شود.
    قاسم زاهدانی رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب از مثبت شدن تست کرونای یک نفر دیگر در داراب خبر داد و گفت: متأسفانه تست سومین بیمار مشکوک به کرونا که یک خانم هستند و از قم به داراب آمده اند مثبت شده است.
    وی در خصوص تعداد بیماران مشکوک بستری در بیمارستان داراب گفت: تا کنون ۳۵ نفر از فراد مشکوک به کرونا در داراب بستری شده و تحت درمان قرار گرفته اند که تست ۳ نفر از آنها مثبت شده است.
    زاهدانی در خصوص وضعیت این بیماری در داراب گفت: خوشبختانه علیرغم اپیدمی شدن بیماری در کشور با برنامه ریزی و مدیریت صحیحی که صورت گرفت همجنین تصمیمات شورای سلامت شهرستان از جمله بسته شدن اصناف و بازار، قرنطینه فردی و قطع زنجیره انتقال بواسطه همکاری مردم ، خوشبختانه در داراب وضعیت کرونا نسبت به برخی نقاط همجوار مطلوب تر است. ذکر این نکته هم ضروری است که ما ۲۰ روز قبل از شیوع بیماری؛ مجموعه شبکه بهداشت و درمان و کادر پزشکی و تجهیزاتی بیمارستان را آماده کردیم و آموزش های لازم به کادر پزشکی داده شد، بنابراین سعی کردیم تا از آمادگی لازم برای مقابله با این بیماری برخوردار باشیم.
    رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب در خصوص سلامت کادر درمان داراب گفت: تا کنون هیچ کدام از همکارانی که در گیر درمان این بیماری بوده اند خوشبختانه بیمار نشده اند البته مورد مشکوکی وجود داشت که تست کرونای او هم منفی شد.
    زاهدانی با اشاره به فوت یک نفر که گفته می شود با ویروس کرونا فوت کرده است گفت: فردی که اوایل شیوع بیماری کرونا فوت کرد یک بیمار ۸۰ ساله بود که بنا به دلایل دیگر فوت شد زیرا ما هم در زمان حیات و بستری بودن و هم بعد فوت شدن از جنازه وی هم تست کرونا گرفتیم که در هر دو مورد تست وی منفی شد.
    وی در پایان ضمن تشکر و قدر دانی از همه دست اندر کاذران و کادر درمانی که در صف اول مقابله با این بیماری هستند از مردم خواست تا با رعایت بهداشت فردی و ماندن در منزل کادر درمانی را یاری کنند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.